מיטב ההוספות הקודיות ביותר לנצח בכל העולם [2023]

>

במאמר זה, אנו מגדלים את מיטב התוספות של קודי עבור FireStick, Fire Stick 4K, Fire TV Cube, Android Mobiles & טבליות, חלונות & מחשבי מק, וכל פלטפורמות החומרה התואמות Kodi. מרבית התוספות הללו מציעות תאימות קדימה עם ה- Kodi 18.5 Leia האחרון. אז אם שדרגתם מקודי 18.4 (או כל גרסה ישנה אחרת) לקודי ליאה 18.5, עדיין תוכלו להיות מסוגלים לצפות בסרטים, בתוכניות, בטלוויזיה בשידור חי, בספורט וכו ’, ללא בעיות. אנו בודקים ללא הרף תוספים אלה ונעדכן אותך בכל תגליות משמעותיות או בולטות. בינתיים, זה יהיה כל כך נהדר אם תוכל גם להתעדכן בנוגע לממצאים שלך. פשוט השאירו לנו פתק דרך פרק התגובות בסוף מאמר זה. זה לא רק יעזור לנו, אלא גם חבריכם משתמשי קודי.

אז התקנת בהצלחה את Kodi במחשב האישי / Amazon Fire TV Stick / Android או בכל מכשיר אחר. (אם עדיין לא נעשה, ראה כיצד להתקין את Kodi ב- FireStick). אבל רק התקנת Kodi במכשיר שלך לא תעשה את העבודה. כדי לנצל את קודי עד תום ולגמור את מלוא היתרונות שלה, תזדקק לקודי Addons. לכן הכנתי את הרשימה הטובה ביותר של Kodi Addons 2023. Addons אלה משלימים את Kodi בכך שהם עוזרים למשתמשים לגשת לטונות של שירותי סטרימינג, ערוצי טלוויזיה, מוסיקה & תחנות רדיו וכו ‘.

הכי טובים תוספות קודי

אלפי Addons עבור Kodi זמינים כרגע דרך האינטרנט. עם זאת, רבים מהקודי אדיטונים של צד שלישי הוסלו על ידי הרשויות ואף מאגרי קודי רבים כבר לא עובדים. מכאן, זה הפך לעבודה מייגעת מאוד לבחור את ההוספות הטובות ביותר לקודי למחשב / Fire TV Stick או תיבות Kodi אחרות..

שימו לב משתמשי KODI: קרא לפני שתמשיך

Kodi Addons / builds מציעים תוכן זרימה בלתי מוגבל, אך גם עלול להכניס אותך לצרות חוקיות אם תיתפס בהזרמת סרטים / תכניות טלוויזיה / ספורט בחינם. למשתמשים בקודי מומלץ בחום לחבר תמיד VPN בזמן הזרמת אונליין. VPN טוב של Kodi מסתיר את זהותך, עוקף מעקב ממשלתי, תוכן חסום גיאוגרפי ומצערת ספק שירותי אינטרנט (מה שמסייע גם בזרימה ללא מאגר).

אני משתמש ב- ExpressVPN שהוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר. קל מאוד להתקין בכל מכשיר כולל אמזון פיירסטיק. אתה מקבל בחינם 3 חודשים וחוסך 49% מהתכניות השנתיות שלו. כמו כן, זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. אם אינך מרוצה, אתה תמיד יכול לבקש החזר.

לחץ כאן כדי להשתחרר לשלושה חודשים ולחסוך 49% ב- ExpressVPN

קרא: כיצד להתקין ולהשתמש ב- VPN של Kodi

אנא לחץ כאן כדי לקרוא את הצהרת הבטחה שלנו לפני שתמשיך.

Contents

תוספות הטובות ביותר של Kodi 2023

אחרי שהשתמשתי בקודי במשך כמה שנים, הבנתי שאתה לא צריך מאות תוספות, לא משנה סוג התוכן שאתה רוצה לצפות. כל מה שאתה צריך זה 3 עד 5 תוספות שונות לכל קטגוריית תוכן. אבל מה שבאמת חשוב זה שהתוספים שאתה בוחר עובדים ועליהם לספק זרמים באיכות גבוהה. לכן, אני נותן את 100% שלי כדי לוודא שרשימת ‘הכי טובות להוסיף של קודי’ שלנו מכילה רק את התוספות הקודיות העובדות שמייצרות זרמים שניתן לשחק בהם..

עם זאת, להלן התוספות הטובות ביותר לקודי שפועלות כרגע ומהוות חובה אם תרצו לקבל מנה מלאה של סרטים, תכניות טלוויזיה, מוסיקה, מדיה חברתית, ספורט ובידור אחר:

התוספות הטובות ביותר לקודי לסרטים & תוכניות טלוויזיה

התוספות הטובות ביותר לקודי לסרטים

  1. יציאת מצרים
  2. דרקון הקסם
  3. גאיה
  4. סרן
  5. ארס
  6. פן
  7. אקסודוס V8
  8. אני אגו
  9. סופה
  10. נמסיס AIO
  11. אורנוס
  12. ReleaseBB
  13. מרקורי Addon
  14. DejaVu Addon
  15. הברק המשומן של MTB
  16. USS Defiant
  17. מוות מלמעלה
  18. IT Addon של אף אחד לא
  19. אלווין
  20. Yify סרטים HD
  21. סרטים נפרדים באופן בלעדי
  22. חיי פיראט בשבילי
  23. T2K 1 לחץ על Addon Movie
  24. כוכב המוות
  25. וודו
  26. סקראבס
  27. פלייליסטים בבריטניה
  28. וידאו של כלבי שמירה
  29. ברית

יציאת מצרים

Exodus Redux, שהוצג באוקטובר 2023, הוא ככל הנראה התוספת האחרונה של קודי על פי דרישה. למרות היותו חדש, אקסודוס רדוקס מצליחה ממש לראש רשימת מיטב התוספות של קודי. הסיבות שלנו פשוטות.

אקסודוס רדוקס עשוי באותה מידה להיות המשובט של האקסודוס אקסודוס הפופולרי במיוחד (ועדיין פעיל). אך נראה כי יציאת מצרים נשחקה לאורך שנים, ואילו אקסודוס רדוקס הוא הכוכב החדש והמואר באופק.

שתי התוספות הללו חולקות כמעט את אותה פריסה. עם זאת, Redux מצוידת במערך יעיל להפליא של מגרדים פתוחים וכאן היא מבהירה בבירור את יציאת מצרים. אקסודוס רדוקס מהירה, מציעה זרמי קו בראש, ומבטיחה כמעט אפס חציצה לרוב. שלב אותו עם Real-Debrid ותקבל זרמים באיכות אפילו יותר טובה עם אפשרויות הפעלה נוספות Full HD.

כיצד להשתמש בקודי תוספות בבטחה

לפני שתתחיל לזרום עם Kodi Addons / Builds, אני רוצה להזהיר אותך שכל מה שתזרימי על Kodi גלוי לספק האינטרנט שלך וממשלתך. המשמעות היא שהזרמת תוכן המוגן בזכויות יוצרים (סרטים בחינם, תכניות טלוויזיה, ספורט) עלולה לגרום לך לצרות משפטיות.

למשתמשים בקודי מומלץ בחום לחבר VPN במהלך סטרימינג. VPN ל- Kodi יעקוף את מצערת ספק שירותי האינטרנט, מעקב ממשלתי והגבלה גיאוגרפית על תוספות פופולריות. אני תמיד מתחברת ExpressVPN בכל מכשירי הסטרימינג שלי ואני מציע לך לעשות את אותו הדבר.

ExpressVPN הוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר. זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. כלומר, אתה יכול להשתמש בו בחופשיות במשך 30 הימים הראשונים, ואם אתה לא מרוצה מהביצועים (וזה מאוד לא סביר), אתה יכול לבקש את ההחזר המלא..

הערה: איננו מעודדים הפרה של חוקי זכויות היוצרים. אבל, מה אם בסופו של דבר תזרים תוכן ממקור לא לגיטימי שלא בכוונה? לא תמיד קל להבין את ההבדל בין מקור לגיטימי ללא חוקי.

אז לפני שתתחיל להזרים ב- Kodi, הנה איך לקבל הגנה מ- VPN בשלושה שלבים פשוטים.

שלב 1: קבל את המנוי ל- ExpressVPN כאן.

שלב 2: לחץ על כאן להוריד ולהתקין את אפליקציית ExpressVPN במכשיר שלך.

שלב 3: לחץ על סמל החשמל כדי לחבר שרת VPN. זה הכל. החיבור שלך מאובטח כעת עם ה- VPN המהיר והטוב ביותר עבור Kodi.

חבר Expressvpn לקודי

לאחר שמוגנים באמצעות VPN, תוכלו להתחיל להתקין בביטחון את Kodi Addons. ראשית, להלן התקנת Exodus Redux Kodi Addon.

הערה:

  1. Kodi אינו מציג כתוביות כברירת מחדל. אם אתה צופה בסרטים עם כתוביות, עליך לקרוא גם כיצד להוסיף כתוביות לקודי.
  2. אם מסיבה כלשהי אתה נתקל במאגר באחת מהתוספות שבדף זה, הנה המדריך שאמור לעזור לך לדאוג למאגר.

דרקון הקסם

הנה עוד מוסף מדהים עם ספרייה מדהימה של פרקי טלוויזיה והבהבות לחוויית הבידור הבלתי נגמרת שלך. התוספת של דרקון הקסם הפכה במהרה לחביבתם של מומחים רבים ומשתמשי קודי כאחד לאחר יציאתו. תוסף מהיר וקל לשימוש זה מביא לך את כל התוכן הרצוי לך כולל הסרטים והתוכניות האחרונות.

מופעל על ידי מערך מגרדים יעיל ביותר, דרקון הקסם מגרש את הזרמים הטובים ביותר שיש. זה נראה כמו המשובט של ה- Dogs Bollocks, אבל עם אריזה טובה יותר ובטח עם פונקציות טובות יותר. בין אם אתם אוהבים לצפות בסרטים, מופעים, סרטים דוקומנטריים, דברים לילדים, סרטונים הקשורים לספורט או פשוט להאזין למוזיקה, דרקון הקסמים סיקרתם. באפשרותך להתקין את סמל הדרקון הקסם מה- Diamond Build Repo תוך מספר דקות.

מאגר: Diamond Build Repo

מקור: http://repo.rubyjewelwizard.com

כיצד להתקין את דרקון הקסם Kodi Addon

גאיה

גאיה היא תוספת על פי דרישה לסרטים ולתכניות הטלוויזיה המועדפות עליך. תוך שמירה על הפריסה הפשוטה, ההרחבה מארגנת את התוכן בקטגוריות נוחות במסך הראשי שלה כולל סרטים, מופעים, סרטי תעודה, ילדים וכו ‘. כשתבקש השמעת וידאו, גאיה תגרד עשרות זרמים מכמה שרתים. לאחר שהושבתה לזמן מה, גאיה שוב פועלת. הגרסה האחרונה של ההרחבה (גאיה 4) מביאה לך מספר שיפורים ושיפורים ביחס לקודמותיה. זה עובד הכי טוב כשאתה משתמש בו עם Real-Debrid.

מאגר: גאיה

מקור: https://repo.gaiakodi.com/

כיצד להתקין תוסף גאיה על קודי

סרן

סרן היא תוספת מענגת אחת לעולמן של תוספות קודי. ישנם מאות תוספות בחוץ ולמרות היותה חדשה, סרן מגלה את עצמה. נראה שהקבוצה שמאחורי סרן עדיין מפתחת את ההרחבה. אבל, זה כבר נראה לי מבטיח.

התוסף הזה אינו מציע קישורי סטרימינג בחינם בזמן שאני כותב את הקטע הזה. עליכם לקבוע את התצורה עם אחד משני מארחי הפרימיום: Real Debrid או Premium. כמובן ש- Real Debrid הוא החביב עליי ולא רק בגלל שהוא פופולרי יותר, אלא גם בגלל שהוא טוב יותר.

מכיוון שסרן משתמשת בקישורי פרימיום, היא מציעה הפעלה טובה יותר. הזרמים נמשכים במהירות, הם מהירים להפעלה ויש אפשרויות נוספות להזרמת HD. ההרחבה עדיין מפותחת ומשתנה. יש סיכוי שהוא עשוי להתחיל להציע זרמים בחינם בעתיד. אבל זה עדיין לא נראה. בכל מקרה, אני משתמש בהרחבה זו ומחבב אותה היטב. אני לא צריך לחפש בין הקישורים הרעים כדי למצוא את זה שעובד. תן לזה הזדמנות.

כיצד להתקין את סרן Addon ב- Kodi

ארס

כשאני כותב את זה, Venom הוא תוסף חדש יחסית. עם זאת, הוא התגלה במהירות כאחת מהבחירות הפופולריות, ככל הנראה מכיוון שהרבה תוספות קודי מהדרגה המובילה ביותר סגרו חנויות. Venom מציעה מגוון רחב של אפשרויות זרימה בקטגוריות סרטים ותוכניות טלוויזיה. אל תצפה לקטגוריות ניצבים או קטגוריות מהודרות מ- Venom. עם זאת, אם אתם זורמים בעיקר סרטים ותוכניות פופולריות, ארס הוא אפשרות נפלאה לנסות. הוא משתמש במגרדי למבדה ומגובה על ידי צוות מפתחים פעיל. ספריית התוכן של Venom גדולה. זה מושך קישורי סטרימינג מהשורה הראשונה ממגוון מקורות. נסה זאת!

  最佳5最佳免费VPN(2023)

כיצד להתקין את Venom Kodi Addon

פן

FEN הוא תוסף קודי חדש יחסית בהשוואה לרוב התוספים ברשימה זו. עם זאת, זה הוכיח את עצמו כראוי מספיק כדי להיות חלק מאוסף התוספות המובילות שלנו. התוסף הקל והחלק הזה מאפשר לך להזרים את הסרטים והתוכניות המועדפים עליך בקלות מדהימה. זה עובד במהירות על כל מכשירי הקודי, כולל FireStick. לפן יש ספריית תוכן ענקית וחדשים מתווספים באופן קבוע. תן לזה הזדמנות!

כיצד להתקין תוסף FEN Kodi

אקסודוס V8

יציאת מצרים הייתה בעבר התוספת של קודי הנפוצה והנפוצה ביותר. כן, התוסף הזה עדיין עובד. עם זאת, זה רק חי את השרידים של תהילת העבר שלו. לאחר ריצה ארוכה וטובה, יציאת אקסודוס הושבתה מאוחר יותר. אבל זה כבר לא מה שהיה פעם. למרות שיש לה עדיין ספריית תוכן ענקית, שמתעדכנת באופן קבוע, היא לפעמים לא אמינה. אני שומר את התוסף הזה ברשימה כל עוד הוא זורם בסדר. יתר על כן, אקסודוס היא עדיין ההעדפה הראשונה עבור משתמשי קודי רבים. אם אתה אחד מהם ורוצה לנסות את זה, אתה יכול להתקין אקסודוס באמצעות הקישור שלהלן.

כיצד להתקין Exodus Kodi Addon

אני אגו

אני אגו שנוסף לצפייה בסרטים ותכניות טלוויזיה. הוא כולל גם קטגוריה תיעודית. עם זאת, המוקד העיקרי הוא עדיין בסרטים ובסדרות. תוכלו למצוא כאן כמעט כל סרט או הצגה פופולריים שתרצו לצפות כאן. הסרטים והפרקים שפורסמו לאחרונה מתעדכנים גם הם באופן קבוע. ההרחבה משתמשת בטכנולוגית הגריטה העדכנית ביותר בכדי להביא זרמים באיכות מעולה. איכות הרזולוציה עולה עד 1080p. תוכלו גם למצוא שפע של קישורי 720 ו- SD.

כיצד להתקין אני addon אגו

סופה

Tempest הוא עוד תוספת שעובדת מצוין על קודי 18 ומגישה לכם ספרייה מוצקה של סרטים ותוכניות טלוויזיה. תוסף זה כולל את הסרטים האחרונים והפרקים ששודרו. תוכלו למצוא כאן גם שפע של תוכן ישן. הסערה נראית כמו מזלג של הברית. אמנם יתכן כי לא ניתן לתמוך באמנה עוד יותר, אך Tempest מתוחזק היטב.

הפן הזורם של התוספת Tempest Kodi מרשים. זה מהיר למצוא את הנחלים, מביא הרבה מהם, וכמעט כולם משחקים. זה עובד אפילו טוב יותר עם Real Debrid. Tempest תומך גם בשילוב Trakt. אני אוהב את התוספת הזו ואני לא רואה שום סיבה שלא תעשה זאת.

כיצד להתקין קודי Addon Tempest

נמסיס AIO

Nemesis AIO הוא תוסף רב-קטגוריות המשרת אתכם לפי דרישה. תוכלו למצוא את קטגוריות הסרטים והתוכניות הטלוויזיות הרגילות, כמו גם קטגוריות מיוחדות כמו סרטים תיעודיים, מצלמת רשת, סרטוני משחק, אנימה, סרטים מצוירים ועוד. נמסיס עובד מעולה בזמן שאני כותב. אני מקווה שרמת הביצועים הנוכחית שלה נשמרת בעתיד. אם יש לך חשבון Real Debrid, אל תשכח להתאים אותו ל- Nemesis AIO לחוויית סטרימינג מדהימה יותר.

כיצד להתקין תוסף Nemesis AIO על Kodi

אורנוס

אוראנוס קודי, שוחזר על ידי מאגר ה- cy4Root Repository, חוזר למשחק. עם כל מערך המגרדים החדש, התוספת הזו עובדת טוב מאי פעם. זה מושך טונות של קישורים איכותיים. הוא מציע גם סטרימינג חלק. הגרסה המחודשת של אורנוס כוללת המון תוכן כולל סרטים, מופעים ועוד. אם השתמשתם באורנוס בעבר והתגעגעתם אליו, תוכלו ליהנות ממנו שוב. אם אתה חדש בקודי, תוכל לנסות את התוספת הזו עכשיו.

כיצד להתקין אורנוס קודי Addon

ReleaseBB

ReleaseBB מביא אליכם שפע של סרטים ותכניות טלוויזיה להנאת הבידור שלכם. תוסף זה מבטיח הזרמה באיכות גבוהה באמצעות ספקי פרמיום. בזמן שאני כותב, ReleaseBB לא קונה זרמים בחינם. עליך להיכנס עם מבקר פרמיום כדי ליהנות מתוכן הווידיאו. אתה יכול להשתמש בשירותי סטרימי פרימיום של Real Debrid, All-Debrid או Premiumize. אמנם יש המון תוספות בחינם, אך סטרימינג עם קישורי פרימיום הוא חוויה שונה לחלוטין. נסה את התוספת הזו פעם אחת!

כיצד להתקין את ReleaseBB Kodi Addon

מרקורי Addon

מרקורי הוא הצעה מדהימה ממאגר הטלוויזיה של קודי בבריטניה. תוספת זו משלבת מגרדים ברמה הגבוהה ביותר ומקבלת לך קישורי הזרימה האיכותיים ביותר. אתה יכול לצפות בסרטים, סדרות טלוויזיה, סרטים תיעודיים והרבה יותר דרך התוספת של מרקורי קודי. התוסף עובד ברוב פלטפורמות הסטרימינג הפופולריות כמו FireStick, תיבות טלוויזיה אנדרואיד, מחשבים ועוד. ההרחבה מתעדכנת באופן שוטף עם מהדורות הסרטים האחרונים והפרקי הטלוויזיה האחרונים. תן לזה הזדמנות!

כיצד להתקין את מרקורי

DejaVu Addon

הרחבה של DejaVu מציעה מערך נפלא של תוכן סטרימינג כולל הסרטים והסדרות האהובים עליכם. אתה יכול גם להזרים סרטים תיעודיים, תוכן הקשור לספורט, תוכן לילדים ועוד ועוד. הקטגוריות הקלות לשימוש בחלון הראשי מוודאות שאין לך שום קושי לחקור ולגלוש בסרטונים. באמצעות שניהם, סחף וטכנולוגיות גירוד, DejaVu Kodi addon מביא זרמים מהשורה הראשונה. זה עובד נהדר כשאתה מזדווג אותו עם Real Debrid. ברגע זה, DejaVu הוא אחד התוספים הטובים ביותר לקודי.

כיצד להתקין את DejaVu Addon

הברק המשומן של MTB

: ההרחבה זמינה כעת כקולנוע קולנוע Greased Lightning

מפתחים של תוספות חמאה פופולריות מראש של תיאטרון הקולנוע פרסמו תוסף נוסף ומוצק לפי דרישה בשם MTB’s Greased Lightning – Fast AutoPlay. ההפעלה האוטומטית אכן מהירה. לוקח כמה שניות כדי למצוא ולהפעיל את זרם העבודה. זה עדיין לא הכל. ל- Greased Lightning יש אוסף עצום של תוכן וידאו לפי דרישה. בעוד שכל הסרטים והתוכניות המועדפים עליך נמצאים ממש שם, התוסף נותן לך שפע של אפשרויות זרימה אחרות. תוכלו לצפות בסרטים תיעודיים, להאזין לפודקאסטים ולמוסיקה, להזרים קלאסיקות והרבה יותר. הניווט מהיר מדי להפליא. ההרחבה מאפשרת גם Real Debrid ו- Trakt להיכנס לחוויית סטרימינג טובה יותר.

כיצד להתקין את Addon Greased Lightning של MTB

USS Defiant

ה- USS Defiant הוא תוסף חדש (כשאני כותב מדריך זה) לסטרימינג של סרטים על פי דרישה & מופעים. תוכלו למצוא גם קטגוריות סטרימינג מיוחדות שונות כמו מלכי האימה, קונג פו, אורבן וכו ‘.

המגרדים המשמשים את התוספת הזו מבצעים עבודה הגונה ומושכים זרמים איכותיים. עם זאת, זה עובד בצורה הטובה ביותר עם Real Debrid המאפשר לך לגשת לקישורי פרימיום.

התוסף קל להתקנה, התקנה, ונוח לשימוש. הוא מציע ביצועים חלקים בכל סוגי המכשירים התואמים לקודי.

כיצד להתקין את התוסף USS Defiant

מוות מלמעלה

Death From Over הוא אוסף של כל התוספות מצוות המפתחים בשם Falcon. התוספת הזו מציעה אוסף עצום של סרטים, מופעים, סרטים תיעודיים, תוכן לילדים ועוד.

מוות מלמעלה אינו חלק ממאגר כלשהו. אתה יכול להתקין אותו ישירות מקובץ zip. לתוספת זו יש כיום ספריה של שמונה תוספות פלקון. עם זאת, יתכן שכל התוספות לא יעבדו. כשבדקתי זאת לאחרונה בזמן שכתבתי את היצירה הזו, ארבע תוספות היו פונקציונליות. למרות שחלק מהתוספות אינן עובדות, אחרות מציעות שפע של תוכן לשעות בילוי.

מוות ממעל מציע גם שילוב של Real-Debrid ובכך נותן לך גישה לזרמים באיכות גבוהה יותר ו- Full HD. הפריסה פשוטה ומאפשרת לך לגשת במהירות אל התוסף המועדף עליך מהאוסף. מכיוון שמוות ממעל הוא אוסף של חבורה של תוספות, לוקח כמה דקות להתקין. עם זאת, עדיין כדאי לנסות.

מקור ריפו: http://ajbuilds.uk/secret

כיצד להתקין מוות מעל קודי Addon

IT Addon של אף אחד לא

אם אתה מחפש תחליף ל 13Clowns Kodi addon, IT Kodi addon של אף אחד לא יכול להיות הבחירה הנכונה עבורך. התוספת הזו לפי דרישה מתהדרת באוסף גדול של סרטים ותוכניות. זה גם בית למגוון סוגים אחרים של תוכן וידאו כולל סרטים תיעודיים, סרטוני יוטיוב, תוכן לילדים ועוד. התוסף הזה מקבל הרבה קישורים טובים בזמן שאני כותב את המדריך הזה. זה נראה מבטיח ואני מקווה שהוא ימשיך לספק שירות איכותי גם בעתיד. ה- IT הוא החלק של T2K Repo.

כיצד להתקין את

אלווין

Addon של אלווין קודי הוא החלק של תמנון מאגר לא ידוע (כפי שאני כותב את זה). עם זאת, אני קצת אסיר תודה על כך שנתקלתי בזה. התוספת הזו נראית כמו מזלג של אקסודוס V8. לשניהם יש פריסה דומה – אם לא זהה לחלוטין. אלווין מושך הרבה קישורים איכותיים ורבים מהם ב- 1080p. יש בה גם ספריית תוכן גדולה. למרות שלא תמצאו הרבה קטגוריות מהודרות, אם אתם מחפשים addon פשוט שמקל עליכם להזרים סרטים ותוכניות באיכות גבוהה, בהחלט כדאי לכם לשקול את אלווין addon.

כיצד להתקין את אלווין Addon ב- Kodi

Yify סרטים HD

התוספת הזו היא הצעה מדהימה משם אחד פופולרי להפליא בעולם הסוער – Yify. המשתמשים הסוחפים התכופים חייבים כבר להכיר שם זה. אם אתה חדש בזה, Yify הוא מקור גדול לסרטים בחינם. אתה יכול להוריד סרטים אלה מכמה אתרי סיקור באמצעות לקוח P2P.

בגלל הניתוחים האחרונים באתרי ההסתה, קשה יותר ויותר למצוא אפשרויות טובות להוריד סרטים. עם זאת, עם התוסף החדש של Yify בשם Yify Movies HD, אתה יכול להתחיל להזרים סרטים ממקור זה דרך קודי.

בדיוק כמו סרן מוסיפה, Yify Movies HD זורם כרגע רק דרך שירותי הוסטר הפרימיים כמו Real Debrid ו- Premiumize. התוסף חדש ועדיין מתפתח. הקישורים החינמיים עשויים להתווסף אליו בעתיד. אם כי דבר אחד בטוח. עם קישורי פרימיום, חווית הסטרימינג טובה יותר באופן דרמטי מבלעדי. נסה את ההרחבה עם Real Debrid ותראה את ההבדל.

כיצד להתקין סרטים Yify HD על Kodi

סרטים נפרדים באופן בלעדי

כפי שעולה מהשם, סרטים בלעדיים של Real Debrid מיועדים להזרמת סרטים. כמו כן, זה עובד רק כשאתה מזווג אותו עם Real Debrid.

אנו יודעים ש Real Debrid הוא מחולל קישור פרמיום. מכאן, צפו למצוא זרמים באיכות גבוהה בעזרת תוסף זה.

בזמן שאני כותב, ההרחבה הזו עדיין מפותחת. לכן יתכן שהיא לא תציע את חווית הניווט או הגלישה הטובה ביותר. אני מקווה שהוא ישודרג בקרוב עם ממשק ידידותי יותר למשתמש.

כיצד להתקין סרטים בלעדיים של Real Debrid

חיי פיראט בשבילי

עדכון: ייתכן שתוספת זו כבר אינה הבחירה הכי אמינה. אנא נסה את אחת התוספות האחרות ברשימה זו. אם זה לא יעבוד זמן מה, אני אוסר אותו מהרשימה.

Add-to של Life for My Kodi מוסיף לך תוכן לפי דרישה, כולל סרטים & טלוויזיה מציגה את החדש, אך מציגה במהירות טכנולוגיה שנקראת cache-cache. תוסף זה מחפש את קישורי הסיקור בכל האינטרנט ומיישר אותם להפעלה. אמנם תמצאו כמה אפשרויות סטרימינג בחינם, אך A Pirate’s Life for Me הוא למעשה תוסף פרמיום. עליך להשתמש ב- Real Debrid או ב- Premiumize כדי להפיק את המיטב ממנה.

  תכניות טלוויזיה לא עובדות על Kodi: פתרונות שגיאה של CDATA

יש ספרייה גדולה של סרטים ותוכניות שממתינים לבדיקה. בעזרת זיכרון מטמון של סיקורים פרמיום, תוכלו לצפות להשמעה באיכות גבוהה בהרבה וביצועים טובים יותר. ההרחבה כוללת גם קטע IPTV, אך היא לא כל כך נהדרת. האפשרויות הלא פרמיות גם לא עובדות ממש טוב. כאמור, השתמש בו בשירות פרימיום ותיהנה ממנו יותר.

כיצד להתקין לי חיי שודדי ים על קודי

T2K 1 לחץ על Addon Movie

T2K 1 לחץ על הסרט Kodi addon, כפי שהשם נותן את זה, הוא שירות בלחיצה אחת (כמעט) סרט השמעת סרטים. פשוט בחר את הסרט שאתה רוצה לצפות בו ובחר באחד מקישורי הזרימה המקודמים מהרשימה. יש לך כבר סרט זורם של הסרט האהוב עליך. T2K 1 Click Movie הוא תוסף מהיר להפליא. זה מאפשר לך לנווט במהירות לרשימת הסרטים, להופיע באופן מיידי את הקישורים, ולהפעיל מייד את הסרטונים.

אני לא מרוצה מספריית הסרטים שלה. ההרחבה מתגעגעת לכותרות הקולנוע המבוקשות ביותר, שהן כמעט בכל מקום בכל תוספות לפי דרישה. גם הפריסה של התוסף אינה גדולה מדי. יש רק קטגוריה חינמית אחת לבחירה. קיימת קטגוריית פרימיום נוספת למשתמשים נדל”ן. זה פחות או יותר.

עם זאת, אני עדיין ממליץ על T2K 1 Click Movie מכיוון שיש בו כמה סרטים טובים. וזה תענוג מוחלט לראות אותם משחקים כל כך מהר. קדימה לנסות את זה.

מקור: http://www.t2k-cloud.co.uk/Repo

ריפו: T2K Repo

כיצד להתקין T2K 1 לחץ על Movie Kodi Addon

כוכב המוות

DeathStar אינו כמו תוספות הבידור הרגילות שלך בהן אתה נתקל לעתים קרובות. זהו addon עם טוויסט מענג. DeathStar הוא רקח של יותר מ -35 תוספות קודי שונות. אתה מתקין addon אחד ויש לך גישה לספרייה שלמה של הרחבות לכל צרכי הסטרימינג שלך. בין אם תרצו לצפות בתוכן לפי דרישה או בטלוויזיה בשידור חי, תכני ספורט או סרטים ותוכניות לילדים, ל- DeathStar יש את הכל.

DeathStar הוא תוצאה של שיתוף פעולה של עשרה מפתחי Kodi נחשבים. מכיוון שהיא מתוחזקת על ידי מספר מפתחים, היא תמיד מספקת ביצועים באיכות גבוהה. התקן את DeathStar תוך פחות מחמש דקות ממאגר ה- Mac Mac Ezzer והיה מוכן לחווית סטרימינג מדהימה.

מאגר: מחשבי Ezzer Mac

מקור: http://ezzer-mac.com/repo

כיצד להתקין DeathStar Kodi Addon

וודו

וודו הוא תוסף לצפייה בסרטים ותכניות טלוויזיה. עם זאת, זה משרת לכם תוספות רבות גם בצורה של טלוויזיה חיה, סרטונים לילדים ו- Anime Adult. למרות שמקטע הטלוויזיה החיה של התוספת הזו עובד טוב, לא הייתי סומך עליו יותר מדי. זה קצת איטי לזרום ולעיתים אינו מנגן את הערוץ המבוקש.

בחזית הסרטים והתוכניות, addon וודו מצליח וזו הסיבה שזה החלק מרשימת התוספים הטובים ביותר שלנו. התוסף מאפשר לך להיכנס באמצעות חשבון Real-Debrid שלך. עם זאת, גם בלי Real-Debrid, זה מספק לך הרבה קישורים איכותיים. הניווט מעט איטי, אבל בסך הכל אני אוהב את התוספת הזו.

כיצד להתקין את וודו

סקראבס

Scrubs הוא תוספת נוספת לפי דרישה שהופכת אותה לרשימת התוספות הטובות ביותר לקודי. זהו מזלג אקסודוס, אבל אני מניח שאין צורך להזכיר שהוא טוב יותר מקודמו. למרות שאקסודוס עדיין תלויה בחוט דק, גם אם חוט דק, מביא לך מספר שיפורים ושיפורים. תוספת Scrubs שומרת על הפריסה כמו קטגוריות מוכרות כמו סרטים, תכניות טלוויזיה, הסרטים שלי, תכניות הטלוויזיה שלי, סרטים חדשים. זה מקל עליך בניווט.

סקראבס מביא הרבה קישורים ודי מהר. עם זאת, אל תצפו למצוא הרבה 1080 זרמי HD מלא. וגם שמתי לב שהרבה מאוד קישורי 720p ו- SD גם לא משחקים. משמעות הדבר שתצטרך לבדוק כמה קישורים לפני שתוכל לגלות קישור עובד. המצב משתפר אם אתה נכנס לחשבון Real-Debrid שלך.

ריפו: ריפו יהודי

מקור: https://jewbmx.github.io/

כיצד להתקין את Scrubs Addon ב- Kodi

פלייליסטים בבריטניה

פלייליסט טורק בבריטניה הוא Kodi Addon פופולרי מאוד והורד לטלוויזיה Fire Fire של אמזון. זה לא רק מציע ספרייה מדהימה של סרטים ותוכניות טלוויזיה, אלא גם מארח סרטים טורקים & מופעים, סרטים מצוירים, טלוויזיה במעגל סגור, טלוויזיה בשידור חי, קומדיה סטנד אפ, סרטי תעודה, פורנו אוכל ועוד ועוד. ממשק המשתמש די מסודר ופשוט וההרחבה פועלת ללא רבב ובכך מצדיקה את הופעתו ברשימה זו של קודי Addon המובילים. אתה יכול להוריד אותו מ- Turk Repo –

ריפו – טורק בבריטניה

מקור – https://addoncloud.org/ukturk/install

כיצד להתקין רשימות השמעה טורקיות בבריטניה ב- Kodi

וידאו של כלבי שמירה

הרחבת כלבי השמירה Kodi הושבתה במארס 2023 כאשר מאגר Hellhounds נכנס לא מקוון. עם זאת, התוספת התחדשה והיא חזרה עם כל הסלסולים והריגושים. הוא זמין כעת בשם Watchdogs Video ותוכל להוריד את התוספת הזו ממאגר Goldengun.

שלא כמו האווטאר הקודם, וידאו של כלבי השמירה אינו כולל את קטע הטלוויזיה החיה. עם זאת, יש בו שפע של קטעי וידאו מדהימים לפי דרישה במשך שעות של צפייה בזלזול. נראה כי התוסף מתעדכן באופן קבוע ומתוחזק היטב. אני אומר את זה מכיוון שמצאתי את כל המהדורות והפרקים האחרונים של הסרטים. נראה כי המגרדים מבצעים עבודה הגונה מכיוון שכלבי השמירה זורמים היטב. החלטתי להחזיר את כלבי השמירה לרשימת התוספות הטובות ביותר לקודי.

מקור: https://goldengunrepo.github.io/install/me/

כיצד להתקין את הרחבת כלבי השמירה ב- Kodi

ברית

תוספת לאמנה ראתה עליות וירידות רבות. במשך הזמן הארוך ביותר, היא נותרה נטושה על ידי המפתחים המקוריים שלה ולא קיבלה עדכונים. עם זאת, התוסף הקודי הפופולרי להפליא הזה התחדש כעת והוא זמין דרך שני מאגרים – Cy4Root ו- Covenant. ההרחבה מקבלת הרבה קישורים עובדים עכשיו. זה עובד גם נהדר עם Real Debrid. אתה יכול להתקין את Covenant ב- Kodi בתוך מספר דקות.

ריפו: Covenant או Cy4Root

מקור: https://covenant01.github.io/zip או https://cy4root2.github.io/zip

הכי טוב לקודי: קבל חינם לשלושה חודשים & חסוך 49% בתכניות השנתיות של ExpressVPN

התוספות הטובות ביותר לשימוש רב תכליתי

סרטים, תכניות, טלוויזיה חי, ספורט, סרטים תיעודיים, ילדים, מוזיקה, הם כמה מסוגי התוכן הפופולריים ביותר שאנו מחפשים בקודי. בדרך כלל ישנם תוספות ייעודיות לכל קטגוריה. לדוגמה, בחלק הקודם דיברנו על כמה מההוספות הווידיאו המובילות לדרישות לסרטים ותוכניות. בחלק הבא נדון במיטב התוספות הקודיות לשידור חי לטלוויזיה. לאחר מכן, ישנם כמה תוספים המשרתים את כל הקטגוריות הללו במקום אחד. וזו הסיבה שהם התוספים הרב-תכליתיים. להלן הרשימה הקטנה, אך הסולידית שלנו.

  1. ללא גבולות
  2. 7 מתוך 9
  3. פלדנג
  4. הצוות
  5. ירידה
  6. LaPlaza

ללא גבולות

תוספת קודי ללא הגבלה מביאה אליך מגוון יציב של תוכן סטרימינג דרך קטגוריות מרגשות שונות. אם אתה חובב תוכן לפי דרישה, ישנן אפשרויות רבות עבורך ליהנות מכמה שעות של הזרמת זלילים. אם אתה רוצה לצפות בערוצי טלוויזיה בכבלים בזמן שהם משודרים, יש לו גם קטע טלוויזיה חי חי אמין עבורך. בנוסף, תוכלו לצפות בתכני ספורט, קומדיה, תוכן לילדים ועוד ועוד.

התוסף מגובה על ידי מערך מגרדים יעיל העוסק בקישורים בחינם באיכות טובה. זה עובד גם עם Real Debrid ומביא לך גם את קישורי הפרימיום. לאחר שהשתמשתי בהרחבה זו למשך זמן מה, אני בטוח שזה אחד התוספים הטובים ביותר לקודי.

כיצד להתקין Kodi Addon ללא הגבלה

7 מתוך 9

זהו עוד תוספת של קודי שהייתה צריכה להיות חלק מרשימת התוספות הטובות ביותר שלנו לקודי ברגע שראיתי אותו. יש לו יותר מ 30 קטגוריות סטרימינג לבחירה. בנוסף, היזמים מוודאים שרוב הקטגוריות מקוונות לזרם כמעט כל הזמן. לא רק שתמצאו אפשרויות רגילות, כמו סרטים, מופעים וטלוויזיה בשידור חי, תוכלו למצוא מבצעים שונים כמו גם Take Lovers, Tubitv – True 1- Click, Reddit סרטים, פודקאסטים, אומנויות לחימה, ועוד.

למעשה, 7 מתוך 9 ההוספה של קודי מתארים כמה תת-סדרות פופולריות ממש על מסך הבית לבחירה מהירה. יש לו גם כמה קטעים, כמו סרטי קלאסיקה (BNW), שלא קל למצוא אותם בימינו. 7 מתוך 9 הוא תוספת מוצקה ואני ממליץ לך לנסות את זה.  

כיצד להתקין 7 מתוך 9 Kodi Addon

פלדנג

Fladnag הוא לא רק addon אחד אלא אוסף של 6 addons שמספקים מגוון תוכן. יש להתקין כל תוספת בנפרד. הקולקציה כוללת ערכות ילדים של Fladnag, קריקטורות Fladnag, אוספי Faldnag, סרטי Faldnag, Sports Fladnag Sports ו- Fladnag TV shows. כפי שאתה יכול לראות, כל addon מספק מערכת תוכן ייחודית. באפשרותך להתקין תוספים אלה מהרפרטואר T2K.

ריפו: T2K

מקור: http://www.t2k-cloud.co.uk/Repo

כיצד להתקין את Addons ב- Kodi

הצוות

הצוות הוא מבחר מגוון רחב של אפשרויות סטרימינג. Addon רב-מגרד זה של Kodi זורם סרטים ותוכניות יחד עם טלוויזיה חי, ספורט, תוכן לילדים, ועוד. התוספת של Crew Kodi מגיעה עם מאות שעות של תכנים ראויים לשוליים.

זהו תוסף קל שעובד ללא שגיאות בכל מכשיר הנתמך בקודי. זהו החלק של מאגר הבית שנקרא גם הצוות. התוסף קל להתקנה, קל יותר לשימוש. זה תומך גם בשירותי צד ג ‘כמו Trakt ו- Real Debrid כדי לספק חווית סטרימינג מעולה. ההרחבה מתעדכנת באופן קבוע מדי עם תיקוני באגים ושיפורים. נסה זאת!

כיצד להתקין את addon Crew על Kodi

ירידה

התוספת של קודי Descent היא אחת הערכים החדשים יותר לרשימה זו של התוספות הטובות ביותר לקודי. זה מגיע ממאגר Cy4Root, אשר צובר פופולריות רבה בימינו.

עם Descent תוכלו להזרים טונות של סרטים ותוכניות. היא מעסיקה OpenScrapers ודואגת שתקנה לך את הקישורים האיכותיים. יחד עם זאת היא מאפשרת שילוב קל עם Real Debrid כדי לאפשר גישה לקישורי הפרימיום.

טראקט הוא גם די קל להתקנה עם התוספת Descent.

בנוסף לתוכן הרגיל, תוכלו לחקור את קטגוריית Descent הכוללת מבצעים ותוספות רבות. בקטגוריה זו יש גם את המקטע IPTV לזרמת טלוויזיה חי. בסך הכל, Descent הוא תוספת נהדרת שיש.

כיצד להתקין תוסף Descent

LaPlaza

Addon LaPlaza Kodi מביא אליך שלל אפשרויות סטרימינג כולל סרטים, מופעים, סרטי תעודה, פינת ילדים, אזור כושר, מוסיקה, רדיו, ועוד. זה אפילו כולל את הקטגוריה IPTV לזרמת טלוויזיה חי (אם כי לא אמינה לחלוטין).

תוסף זה מתארח על ידי מאגר ה- cy4Root, אחד המאגרים האמינים ביותר כיום.

Laplaza מושך טונות של קישורי סטרימינג איכותיים. זה גם מאפשר שילוב של Real Debrid ו- Trakt. בסך הכל, זהו תוסף זרם מוצק שיש.

כיצד להתקין את LaPlaza Kodi Addon

  כיצד להתקין את נובה קודי בנה

תוספות טלוויזיה חיוניות מובילות

אתה יכול להסתכל במהירות על התוספות החיות המובילות עבור קודי. אם אתה זקוק ליותר מאלה, יש לי מדריך נפרד המכסה ספציפית אודות Live TV Kodi Addons.

  1. USTVNow
  2. מועדון השחקנים
  3. פתרונות Kodi IPTV
  4. טלוויזיה cCloud
  5. טלוויזיה של רובין הוד
  6. לקוח פשוט של PVR IPTV

USTVNow

Repo: מאגר התוספות של Kodi

USTVNow הוא דרך חסכונית לצפות בערוצי הכבלים האמריקניים המועדפים עליך דרך קודי. למרות שהמוסף מיועד בעיקר לאנשי הצבא ולאמריקאים הנוסעים מעבר לים, כל אחד יכול להירשם לשירות ולצפות בערוצים. לשירות זה יש גם פלטפורמה מבוססת אינטרנט, אך בקושי יכול היה להתאים לחוויה של קודי. התוכניות שלה מתחילות ב -14.99 דולר לחודש ומאפשרות לך גישה לעד 24 ערוצים. התוכניות בתשלום כוללות גם תמיכה ב- DVR. אתה יכול להתקין את USTVNow מהמאגר הרשמי של תוספות Kodi. זה זמין כ- USTVNow Plus.

מועדון השחקנים

Players Klub הוא עוד Add-TV Live מעולה שמעניק לך גישה למאות ערוצי טלוויזיה מאמריקה ומכל העולם. מה שמדהים יותר הוא שהתכנית החודשית שלהם עולה 8 דולר בלבד לחודש. נגני Klub זמינים גם באנדרואיד. עם הרשמה אחת, אתה יכול להשתמש בשירות גם ב- Kodi וגם באנדרואיד.

כיצד להתקין את ה- Player Klub IPTV ב- Kodi / FireStick

פתרונות Kodi IPTV

אם אתם מחפשים דרך זולה לצפות בטלוויזיה בשידור חי באיכות גבוהה בקודי, תוספת IPTV של Kodi Solutions היא אכן הפיתרון עבורכם. תמורת 5 דולר לחודש, שירות זה מעניק לך גישה לכמעט 4000 ערוצי טלוויזיה בשידור חי. בין אם ברצונכם לצפות בסרטים או מופעים, ערוצי מוסיקה או ספורט חי, ערוצי סגנון חיים או תוכן לילדים, התוספת של Kodi Solutions עבור Kodi מציעה לכם את כל.

ל- Kodi Solutions IPTV יש גם אפליקציית אנדרואיד המאפשרת לך להשתמש בשירות במכשירי FireStick ובניידים אנדרואיד. עם זאת, התוספת של קודי `הופכת אותו לשירות רב-פלטפורמות. הסיבה לכך שקודי תומך ב- Windows, Mac, iOS, Linux, Android Mobiles, FireStick ו- Raspberry Pi.

תוסף זה כולל עשרות ערוצים מארצות הברית. תוכלו למצוא גם ערוצי טלוויזיה בשידור חי בינלאומיים מבריטניה, קנדה, הודו, פורטוגל, מקסיקו, דרום אמריקה, המזרח התיכון ועוד. Kodi Solutions IPTV הוא אחד התוספים הטובים ביותר לצפייה בטלוויזיה בשידור חי. תן לזה הזדמנות.

כיצד להתקין פתרונות Kodi IPTV ב- Kodi

טלוויזיה cCloud

טלוויזיה cCloud היא עוד תוספת טלוויזיה בשידור חי שתרצה לקחת בחשבון אם תרצה לצפות בערוצי לוויין בקודי. ללא הרבה מהומה, התוספת הזו מספקת את רשתות הטלוויזיה המובילות מבלי שתצטרך לשלם עבור דמי המנוי הקשים. טלוויזיה cCloud היא מאה אחוז בחינם. יש לך הרבה קטגוריות לבחירתך כולל כל הערוצים, FilmOn, ספורט, חדשות, דוקומנטרי ועוד כמה. ואף על פי ש- cCloud TV הוא טלוויזיה בשידור חי, IPTV addon, יש לו גם קטגוריות מיוחדות לפי דרישה לסרטים ותוכניות..

טלוויזיה cCloud מציעה הפעלה בלחיצה אחת עבור מרבית הסרטונים. עם זאת, יתכן שכל הסרטונים המבוקשים לא יופעלו כל הזמן. לפעמים, זרמים מסוימים אינם מקוונים. בכל זאת זו תוסף טלוויזיה חי טוב, במיוחד כשאתה משווה את זה עם אחרים באותה קטגוריה. לתוספת זו ראוי מקום בין התוספות הראשונות של קודי. ניתן להוריד טלוויזיה ב- cCloud ממאגר Kodi Bae.

ריפו: קודי בא

מקור: http :: //lazykodi.com

כיצד להתקין cCloud TV Kodi Addon

טלוויזיה של רובין הוד

תוספת טלוויזיה של רובין הוד מביאה אליך אפשרויות זרימת טלוויזיה חי מאזור הבלקן, מספר מדינות אירופיות (כולל בריטניה) וארה”ב. למרות שההרחבה אינה מציעה מגוון רב כמו רבים אחרים ברשימה זו של מיטב ההוספות של קודי, ייתכן שתעניין אם תרצה לצפות בזרמי טלוויזיה בשידור חי בחינם מהאזורים שבהם הוא כולל. התוספת מכסה גם מגוון רחב של ערוצים מארצות הברית. עם זאת, יתכן כי לא יימצאו כמה מבוקשים ביותר. ובכל זאת, אולי תרצה לנסות לפחות פעם אחת.

מקור: http://kodibalkan.com/repo/

כיצד להתקין את הטלוויזיה של רובינידה בקודי

לקוח פשוט של PVR IPTV

PVR IPTV Simple Client הוא תוסף IPTV לחיבור המנוי ה- IPTV הקיים שלך לקודי ולהזרמת ערוצי טלוויזיה חיים. בעוד שתוספת זו אינה מציעה תוכן משלה, היא עובדת עם מגוון רחב של שירותי IPTV.

אתה יכול להגדיר את המנוי שלך ל- IPTV באמצעות תוסף Kodi זה עם כתובת ה- M3U Playlist או URL של XMLTV EPG. זה לא עובד בדרך אחרת. אתה יכול ליצור קשר עם ספק שירותי ה- IPTV לגבי כתובות האתרים. יתכן שתרצה לבדוק את תיבת הדואר האלקטרוני שלך מכיוון שבדרך כלל כתובות URL אלה נשלחות בדוא”ל יחד עם פרטי הכניסה.

כיצד להתקין PVR IPTV Simple Client

התוספות הטובות ביותר לקודי לספורט

תוספות הקודי הטובות ביותר לספורט חי

  1. SPORTSDEVIL
  2. ספורטובה
  3. פוקס ספורט גו
  4. גאות ושפל

SPORTSDEVIL

Sportsdevil הוא התוסף הפופולרי ביותר לספורט. תוסף זה קיים כבר זמן מה וממשיך לספק תוכן באיכות גבוהה. זהו תוספת חובה לכל חובב ספורט. הוא מציע סטרימינג בשידור חי של מספר ערוצי ספורט, כך שתוכלו לצפות במשחקי קריקט, כדורגל, טניס, כדורגל, הוקי וכו ‘. אתה יכול אפילו להתעדכן אחר המשחקים המועדפים עליך למקרה שפספסת את הפעולה החיה. הוא היה זמין מוקדם יותר ב- Fusion repo, אך כעת תוכלו להוריד אותו ממגזרים שונים.

תוסף זה קיים כבר זמן מה והוא עדיין עובד. עם זאת, יתכן ותבחין שהרבה סרטונים לא זורמים כמעט בכל קטגוריה. אם SportsDevil לא מציע ביצועים משביע רצון, מומלץ לנסות תוספות ספורט אחרות.

ריפו: EzzerMacs

מקור: http://ezzer-mac.com/repo

כיצד להתקין את Sportsdevil Kodi Addon

ספורטובה

נראה כי הטלוויזיה של Sportowa היא מוסיפה בהשראת SportsDevil, אם כי היא אינה כוללת כמה שיותר אפשרויות סטרימינג. עם זאת, יתכן שתרצה לנסות זאת מכיוון שיש לו מספר קטגוריות ספורט שתוכל להזרים מהן. הוא מכסה גם מגוון ענפי ספורט כולל כדורגל, טניס, קריקט, טניס שולחן, בייסבול, כדורסל ועוד. לתוסף יש גם סבב טוב של ערוצי הספורט של לייב. יש הרבה זרמים מתים, אבל רבים מהם חיים ועובדים מדי

מקור: https://mbebe.github.io/blomqvist

כיצד להתקין את Sportowa TV Kodi Addon

פוקס ספורט גו

פוקס ספורט הוא חובה עבור חובב הספורט. התוספת של קודי זו מתאימה לצרכים של כל חובבי הספורט שם בחוץ. תוכלו אפילו להזרים אירועי ספורט גדולים באמצעות תוספת ספורט מעולה זו של Kodi. זהו הצעת פוקס רשמית הזמינה במאגר הרשמי של תוספות קודי. שימו לב כי להוסיף זה דורש מנוי לערוץ פוקס ספורט.

Repo: מאגר התוספות של Kodi

גאות ושפל

Rising Tides הוא מוסף ספורט נוסף לקודי. תוסף זה מאפשר לך להזרים כדורגל, אירועי PPV ואפילו ערוצי טלוויזיה בכבלים ספורט שונים. לתוסף אין הרבה אפשרויות סטרימינג, אבל יש כמה קטגוריות מעניינות. אולי תרצו לנסות זאת.

מקור: http://mullafabz.xyz/Repository/

תוספות קודי הטובות ביותר לילדים, סרטים מצוירים & אנימה

תוספות הקודי הטובות ביותר לסרטים מצוירים

CTOON Kodi (סרטים מצוירים & אנימה)

אין ספק, CTOON הוא אחד התוספים הטובים ביותר לקודי לתוכן אנימציה ואנימה. תוספת זו נושאת אוסף מסיבי. הוא מציע השמעה בלחיצה אחת והיא מהירה להפליא. בדקתי עשרות קישורים וכולם עבדו (כן, כולם ולא ‘כמעט’). ישנם מאות קטעי וידאו לצפייה במשך שעות של בידור. המסך הראשי של ההרחבה מאפשר לך להתחיל עם קטגוריות מרובות לסרטים מונפשים, סרטים מצוירים ואנימה. כל קטגוריה ממוינת לפי האלף-בית. אתה יכול גם להשתמש בפונקציית החיפוש (מופיע בתפריט Kodi הניתן להסרה כשאתה מנווט שמאלה) כדי למצוא משהו ספציפי שאתה מחפש. אם לא ניסית את CTOON KOdi, קדימה עשה זאת עכשיו!

ריפו: דוקו

מקור: https://doko-desuka.github.io/

FunimationNow

FunimationNow מעניק לך גישה לספרייה ענקית של סרטי אנימה במחיר של 5.99 דולר לחודש. אתה יכול לקנות את התוכנית השנתית במחיר של 59.99 $ אם אתה מחפש חיסכון מסוים. FunimationNow מציע גם שירות בחינם אך מגביל את ספריית הווידיאו שלה. הסרטונים החינמיים רוכבים גם הם עם פרסומות. המנוי בתשלום מציע עד שני זרמים בו זמנית, בעוד שהחינם מגביל אותו לאחד. עם המנוי בתשלום, אתה מקבל גישה מוקדמת לדאובס הווידיאו הביתי. אתה יכול להתקין את FunimationNow ממאגר ההרחבות הרשמי של Kodi.

Repo: מאגר התוספים הרשמי של Kodi

תוספות הקודי הטובות ביותר לזרמת מוסיקה

התוספות הטובות ביותר לקודי להזרמת מוזיקה בחינם

MP3 MP3

זהו תוסף קודי נהדר לחובבי המוסיקה. זהו תוסף פופולרי שנמצא שם כבר לא מעט זמן. ספריית המדיה ממוינת היטב לקטגוריות שונות כמו בילבורד טופ 100, אמני אלבומים מובילים, ראפ, היפ הופ, ג’אז וכו ‘. תוכלו אפילו לבנות כאן את הפלייליסט האהוב עליכם.

ריפו: טלוויזיה במרתף

מקור: http://cellardoortv.com/repo/

יוטיוב

YouTube הוא האתר הגדול ביותר לשיתוף וידיאו בכל העולם. אם אתה תוהה אם אתה יכול להזרים סרטונים באמצעות YouTube ב- FireStick או במכשיר אחר באמצעות Kodi, התשובה היא חיובית. התוסף YouTube Kodi עושה עבודה די הגונה ולא תרגיש הרבה הבדל בין השימוש בתוסף או באתר המקורי. התוספת של קודי ליוטיוב מציעה גם כמה תכונות מגניבות המהוות בונוס נוסף. נסה את התוסף המדהים הזה.

ריפו: טלוויזיה במרתף

מקור: http://cellardoortv.com/repo/

מיטב הדרמה-תוספות הדרום הקוריאניות

ICDrama

להלן פינוק מיוחד למי שרוצה לצפות בסרטים ותוכניות קוריאניות. ל- ICDrama ספרייה גדולה של תוכן קוריאני. אבל יש גם הרבה סרטונים ממדינות אחרות. תוכלו למצוא תוכן מהונג קונג, סין, יפן וטייוואן. כמובן שהמוקד העיקרי של ההרחבה הוא בסרטים ובפרקים מקוריאה.

למרות שאני לא מבין קוריאנית או כל שפה אחרת שהמוסף הזה מגיש תוכן, מצאתי את ICDrama הוא תוסף אמין ומהיר. הוא מציע משחק בלחיצה אחת וכמעט כל הזרמים שניסיתי עבדו. אז אם אתה רוצה לצפות בתוכן מאחת המדינות האסיאתיות האלה, קבל את התוסף הזה עכשיו.

ריפו: אזנהוסבנד

מקור: https://aznhusband.github.io/repo/

זו הייתה הרשימה שלנו עם מיטב קודי אדיטונים שפועלים כעת. אם אתה מרגיש שלמוספים אחרים ראויים מקום ברשימה זו, אנא הודע לנו בתיבת התגובות למטה.

שאלות נפוצות

מה הפופולרי ביותר & התוספת הטובה ביותר?

אקסודוס רדוקס הוא התוספת הפופולרית ביותר לקודי כרגע. תוסף זה מציע אפשרויות זרימה לפי דרישה כולל סרטים ותוכניות טלוויזיה. זהו המזלג של מוסף אקסודוס, שהיה גם פופולרי מאוד פעם.

בנוסף, Venom ו- The Crew addon הם גם שני תוספות קודי פופולריות מאוד.

מהן הסכנות שבשימוש באודיטון קודי?

אם אתה משתמש בתוסף של צד שלישי לצורך הזרמת תוכן המוגן בזכויות יוצרים או מורשה, אתה עלול להיתקל בבעיות משפטיות. לכן אנו ממליצים למשתמשים שלנו להזרים תמיד את התוכן הזמין ברשות הרבים.

אנו ממליצים גם להשתמש ב- VPN בזמן סטרימינג עם תוספות Kodi כדי להסתיר את ה- IP שלך ולקבל חוויית סטרימינג בטוחה.

מה תוכלו לצפות עם תוספות קודי?

אתה יכול לצפות כמעט בכל דבר שתרצה עם תוספות קודי. הכל על מציאת התוסף המתאים לתוכן שברצונך להזרים. ברשימה זו תוכלו למצוא תוספות קודי לסרטים, מופעים, טלוויזיה בשידור חי, ספורט, כושר, אנימה, ועוד.

האם קודי חוקי ובטוח לשימוש?

כן, קודי חוקי ובטוח לשימוש, בתנאי שאתה זורם תוכן הזמין ברשות הרבים. תהיה לך חוויה בטוחה בהרבה אם אתה משתמש ב- VPN זורם עם Kodi.

קודי זמין רשמית בחנות מיקרוסופט ובחנות Google Play. זה בבירור מתייחס לאותנטיות, לבטיחותו ולחוקיותו.

כיצד אוכל להתקין תוספות קודי?

כדי להתקין תוסף Kodi, תחילה תזדקק לכתובת האתר של המקור. מכתובת האתר המקורית, מתקינים את מאגר Kodi שמארח את התוסף. לבסוף מתקינים את ההרחבה מהמאגר.

סיפקנו את הקישור למדריכי ההתקנה עבור כל התוספים ברשימה זו. אתה פשוט צריך לעקוב אחר ההוראות שלב אחר שלב כדי להתקין את התוסף שבחרת.

אנא שימו לב כי מאמר התוספות הטוב ביותר בנושא Kodi מיועד למטרות חינוכיות בלבד, ולעולם לא אנו מציעים לקוראינו לגשת לתוכן אסור או בלתי חוקי המשתמש באף אחד מתוספות קודי אלה שהוזכרו לעיל.. 

קשורים:

  • כיצד לפתוח
  • כיצד להתקין APK קולנוע
  • כיצד לאפס את קודי ב- FireStick
  • כיצד לעדכן את קודי ב- FireStick
  • כיצד להתקין Kodi ב- FireStick

לחץ כאן כדי לקבל טריקים לחיתוך כבל חשאי ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.