בניית הקודי הטובה ביותר (עודכנה לפברואר 2023)

>

במאמר זה, אנו מציבים את מיטב הקונות של קודי עבור FireStick, Android Mobiles, Windows, Mac ומכשירים תואמים אחרים של Kodi. רוב הבונים האלה עובדים על שניהם קודי 18.5 לייה ו -17.6 קריפטון. עברו כמה חודשים מאז שוחרר קודי 18 ובטוח לומר שגרסת לייה כעת יציבה ככל שהיא מתקבלת. תוכלו למצוא כמה מבנים בלעדיים לגרסה מסוימת של קודי. בקרוב, אנו נסיר את הרשימות הבונות של קודי 17.6 בלבד של קודי. אנו נשמור רק על הבניינים שעובדים עם Kodi 18 Leia. 

אנו בודקים קבצים אלה באופן קבוע ומעדכנים את הפוסט הזה בכל פעם שצורך. נשמח לשמוע גם על החוויה שלך. אנא אל תהסס למלא אותנו דרך פרק התגובות למטה.

אנא לחץ כאן כדי לקרוא את הצהרת הבטחה שלנו לפני שתמשיך.

קודי בונה עזרה בהקמת קודי על ידי הפיכתו למרכז סטרימינג אולטימטיבי. אבל מה זה קודי? מבחינה טכנית, Kodi היא תוכנת מרכז מדיה בחינם הניתנת לגישה בכל מערכות הפעלה שונות. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לצרוך מדיה זורמת כמו סרטים, תכניות טלוויזיה, טלוויזיה חי וספורט. ובכן, ההגדרה הטכנית הזו של מיטב הבנייה של קודי תעשה רק צדק עם טכנאים שכבר מבינים את דרכם דרך פיסת האפליקציה הנהדרת הזו.

בשפה של הדיוט, חשוב על קודי כמרתף בית לא גמור. ישנם מסגרות, בסיס חזק, וקרביים המחזיקים את הגג. הם הבסיס שיחזיק את כל השאר בבית שלך. תוכלו להשתמש בבסיס לאחסון פריטים, להשתמש בקירות לעיצוב פנים ובגג כדי להקים תקרה יפה. ניתן להגדיר את קודי באופן דומה. היישום יארח רכיבים ויישומים שבהם תשתמש במדיה זורמת.

הקודי הטוב ביותר בונה

איך אתה יכול להשתמש בקודי?

אתה כבר מבין מה אתה יכול להשיג מקודי. עם זאת, יתכן שאתה תוהה כיצד להשיג את זה. כרגע. Kodi זמין במערכות הפעלה אלה; אנדרואיד, חלונות, לינוקס, iOS ו- Mac OS X. משמעות הדבר היא שתוכלו להתקין Kodi בכל מחשב אישי ולהזרים את כל המדיות המועדפות עליכם. יתר על כן, פירוש הדבר שתוכל להתקין את Kodi בטלפון, בטאבלט או באייפון של Android וליהנות מצפייה בתוכן בו.

זה לא נגמר מכיוון שרוב תיבות הזרמת הטלוויזיה משתמשות באנדרואיד במערכת ההפעלה הבסיסית שלהן, תוכלו להתקין בהן Kodi וליהנות מהזרמת תוכן בחינם. אין עוד דמי מנוי חודשיים! דוגמאות לתיבות טלוויזיה כאלה כוללות Fire TV Stick ו- Amazon Fire TV. הייתי ממליץ לך לקבל טלוויזיה של אמזון פייר מאחר שהיא לא יקרה, עוצמתית ובעוצמת עיבוד טובה יותר.

חשבון: כיצד להתקין Kodi ב- FireStick

מלבד Builds, יתכן שתצטרך גם תוספות ועורות של קודי (עיין ב- Best Kodi Addons 2023). אם אינך יודע כבר, תוספות Kodi הן יישומים קטנים המרחיבים את הפונקציות של תוכנת Kodi הראשי. הם עוזרים לך להפוך את התוכנה לתחנת כוח זורמת. בהתאם לפונקציונליות המיועדת שלהם של התוסף, זה יעזור לך לגשת לספורט חי, לסרטים בחינם, לתכניות טלוויזיה ולתוכן בתשלום לצפייה.

מצד שני, עורות של Kodi עוזרים לך להתאים אישית ולשנות סמלים, תפריטים וקיצורי דרך. חשוב על עור Kodi כיישומי הטפט של הטלפון החכם שלך. איתם, בסופו של דבר תקבלו מערך קודי מותאם אישית. חלק מהקליפות הפופולריות כוללות שקיפות, BOX, Mimic, Aeon Nox, Pellucid, Nebula, Amber, Confluence. הצג יותר הראה פחות

מה זה קודי בנה?

בניית קודי היא דרך נחמדה להפעיל את הכל בתוך קודי. ה- build יתקין את כל מה שצריך כדי להפעיל את Kodi בלחיצה אחת. זה כולל הרחבות, הגדרות, עורות ומדריך לתוכניות אלקטרוניות בין היתר. בדרך כלל, לאחר שהתקנת את Kodi במכשירך, תקח את הזמן להתאים אותה באופן הרצוי. כלומר, תוכלו למצוא תוספות, עורות והגדרות המתאימים לשימוש המיועד שלכם

עם זאת, builds מציעה לך אפשרות בלחיצה אחת להתקין את כל התוספות והעורות האלה שמגיעים עם הרבה תוכן. אם אתה הולך בדרך של Kodi Builds, תחסוך זמן רב שאולי השתמשת אחרת בחיפוש ובבחירת תוספות ספציפיות. מניסיוני, השימוש במבנה הוא הדרך הקלה ביותר להוריד ולזרום תוכן במהירות ובדי הצורך.

שהוא ה- Kodi Build הטוב ביותר?

שואלים אותי לעתים קרובות, מה הכי טוב לבנות קודי שעליך להשתמש בו. בכנות, אין דרך קלה לענות על שאלה זו. ברשימה הזו יש כמה מבנים מעולים ולבחור אחד על השני זה יכול להיות מאתגר. יתר על כן, לכל משתמש העדפות משלו שקובעות את בחירתו.

עם זאת, אם הייתי שם אצבע על מבנה אחד זה יהיה ללא גבולות. אני אוהב את הבנייה הזו. עם זאת, אני עושה בחירה אובייקטיבית על בסיס פופולריות. ללא מגבלות קסם הוא השימוש הנרחב ביותר והכי הורד מכל הקודי בונה.

זהו מבנה מעוצב מהורהר המתאים לכל מיני משתמשי קודי. בין אם אתה משתמש חדש או ותיק, סטרימר כבד או סתמי, יש לך מכשיר מתקדמים או נמוך-ספציפי, No Limits Magic build הוא בשבילך. זה גם אורז מספר תוספות וידאו באיכות גבוהה לכל צרכי הסטרימינג שלך. הממשק הבלתי מסובך והנוזלי שלו מאפשר חוויה ללא מאמץ וידידותית למשתמש. במילים פשוטות, זהו קודי חובה לבנות.

קודי הטוב ביותר בונה 2023

שימו לב משתמשי KODI: קרא לפני שתמשיך

Kodi Addons / builds מציעים תוכן זרימה בלתי מוגבל, אך גם עלול להכניס אותך לצרות חוקיות אם תיתפס בהזרמת סרטים / תכניות טלוויזיה / ספורט בחינם. למשתמשים בקודי מומלץ בחום לחבר תמיד VPN בזמן הזרמת אונליין. VPN טוב של Kodi מסתיר את זהותך, עוקף מעקב ממשלתי, תוכן חסום גיאוגרפי ומצערת ספק שירותי אינטרנט (מה שמסייע גם בזרימה ללא מאגר).

אני משתמש ב- ExpressVPN שהוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר. קל מאוד להתקין בכל מכשיר כולל אמזון פיירסטיק. אתה מקבל בחינם 3 חודשים וחוסך 49% מהתכניות השנתיות שלו. כמו כן, זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. אם אינך מרוצה, אתה תמיד יכול לבקש החזר.

לחץ כאן כדי להשתחרר לשלושה חודשים ולחסוך 49% ב- ExpressVPN

קרא: כיצד להתקין ולהשתמש ב- VPN של Kodi

להלן רשימת מיטב הבנות של קודי:

1. בניית טיטניום

בניית טיטניום

טיטניום בנה מצויד בעולם שלם של בידור מה שהופך אותו לבלוט בין קודי בונה המובילים. עם מבנה זה, תוכלו ליהנות מספורט חי, טלוויזיה חי, סרטים, YouTube, אזור ילדים, שידורי ספורט ומדגישים, וטלוויזיה חיה עבור ערוצי הכבלים הגדולים בבריטניה וארה”ב..

על מנת להציע לכם תחום בידור כה רחב, Titanium כולל מספר תוספות כמו DeathStar, Yoda, Gaia, SportsDevil, ועוד. ממשק המשתמש שלו מינימליסטי ונקי לחוויית משתמש טובה יותר.

יתר על כן, מבנה זה זכה לעדכונים עקביים בכדי להבטיח שהוא יישאר עדכני עם הזרמת המדיה המקוונת הנוכחית. אם אתה משתמש ספרדי שמחפש את ה- Kodi Build הטוב ביותר, Titanium Build יתאים לך באופן מושלם. זה לא אומר שזה לא יכול לשרת את האינטרס של משתמשים אחרים. למעשה, זה נועד להכיל את המשתמשים האנגלים מהדרך!

כיצד להתקין טיטניום בנה על קודי

2. אין גבולות קסם לבנות

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 & קודי 17.6

ללא גבולות קסם לבנות קודי

מרבית משתמשי קודי שיבחו את ה- No Limits Magic Build על טונות היכולות שלו בכל הקשור לבידור מקוון. כרגע הוא מהווה את אחד המבנים המקיפים ביותר עבור קודי. העובדה שהוא כולל את Aeon Nox 5: Silvo Skin מציע לך מראה עתידני. ובכן, לעולם לא תבינו כיצד עורות של קודי משפיעים על חוויית הסטרימינג שלכם עד שתשיגו ידיים על ה- Kodi Build הזה..

כדי לצפות בתוכניות טלוויזיה וסרטים מוגבלים אזוריים, יהיה עליכם להשקיע ב- VPN טוב. כבר דיברתי על התועלת של VPN בעת השימוש בקודי והמשכתי להמליץ ​​על ה- VPN הטוב ביותר למען האנונימיות והבטיחות האישית ביותר. כדי לשפר את חווית הזרמת התוכן שלך, No Limits Magic Build זוכה לעדכונים תכופים שבהם התוספים הלא עובדים והוותיקים מוחלפים בחדשים..

  כיצד להתקין EzzerMacs קודי בונה

בין התוספות הפופולריות ביותר בבניין זה ניתן למנות את יודא, cCloud TV, Copy & הדבק, דופק כושר, שטן ספורט, דרקון הקסם, בין היתר. איתם, תוכלו ליהנות ממוזיקה בלתי מוגבלת הן מבריטניה והן מארה”ב כמו בשיר הג’אז הישן. תוכלו גם להזרים סרטים, לצפות בתכניות טלוויזיה, ליהנות מעולם שלם של ספורט ולהביא לביתכם ערוצי טלוויזיה בשידור חי בארה”ב ובריטניה.!

בדוק כיצד להתקין Kodi No Limits Magic לבנות על מחשב כמו גם Fire TV / Stick.

3. Misfit Mods Lite

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה בלבד

הקודי הטוב ביותר בונה

רוב האנשים רוצים להתקין את Kodi על המכשירים שלהם, כך שהם יוכלו לצפות במוזיקה בחינם, בתוכניות סדרות טלוויזיה, סרטים, ספורט וזרם ספורט חי. Misfit Mods Lite Kodi Build יתן לך את כל אלה. זה מביא מגוון רחב של זרמי וידאו הכוללים מספר קטגוריות משנה בכל אחד מהקטעים שלה.

ה- Misfit Mods Lite מגיע עם תוספות נפלאות כמו Deathstar, SportsDevil ו- Dragon Magic. איזו דרך מדהימה ליהנות המון מתוכן בחינם מכל העולם? כמשתמש, תקבל את כל אלה בחבילה אחת. 

כיצד להתקין Misfit Mods Lite Build

4. התייעלות

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

קודי בונה

עדכון: אם אינך יכול להתקין Streamline ב- Kodi 18.5, קרא כיצד לתקן נכשל בהתקנת ההרחבה מקובץ zip

התייעלות היא מבנה איכותי נוסף שעובד ללא דופי על Kodi 18.5. כחלק מאשף ה- Whiz Kid, הבנייה הזו מביאה לך עצרת מכובדת של תוספות וידאו לכל מיני צרכי סטרימינג. אתה יכול לשחק בסרטים ותכניות הטלוויזיה האהובים עליך, טלוויזיה חי, זרמי ספורט, ועוד הרבה דרך תוספות פופולריות כמו Exodus Redux, The Magic, ועוד המון אחרים..

התיקו הגדול ביותר לבנייה זו הוא גודלו. זהו מבנה קל משקל שמציע ביצועים נהדרים בכל מכשירי Kodi, כולל אלה עם RAM נמוך וכוח עיבוד, כגון FireStick. מה שאני אוהב גם ב- Streamline הוא העיצוב הפשוט, המסודר והקל שלך שלך לשימוש. זה מפרט את האלמנטים החשובים לגישה מהירה ללא כל מהומה או סלסולים. אפילו אם אתה משתמש בפעם הראשונה לבנות, תקבל את העניין תוך זמן קצר. היזמים בחרו בקפידה את סוג הגופן, הסגנון והגודל כדי להעניק קריאות מלאה.

למרות הגודל הקטן, Streamline לא מפספס תכונה חשובה אחת. כאמור, אתה יכול להזרים כמעט כל דבר שתרצה. בסך הכל, Streamline הוא מבנה נחמד שיש לקודי 18.5.

כיצד להתקין Streamline לבנות על Kodi

5. טרופי

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

מבנה טרחי

לבנות קודי סלאמי הוא אחד הבונים הטובים ביותר שהיית נתקל בימים אלה. מבנה בגודל בינוני זה עובד בצורה מושלמת על כל המכשירים, אפילו אלה עם מפרט נמוך.

ה- Slamious build גם אורז אוסף הגון של תוספות וידאו המאפשרות לך להזרים כמעט כל מה שאתה רוצה. הממשק הידידותי למשתמש מאפשר לך להתחיל במהירות באמצעות מגוון אפשרויות זרימה ישירות על מסך הבית. בסך הכל מדובר במבנה נהדר וכדאי לנסות זאת. אני בטוח שאתה תאהב את זה.

כיצד להתקין

6. קסאנקס

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

xanax לבנות

Xanax Kodi build הוא ההצעה מאותם מפתחים שעיצבו את Durex build. המבנה הפופולרי ביותר שכבר לא פעיל יותר. עם זאת, זה היה מבנה מדהים ומשתמשים רבים שהשתמשו בו עדיין מחפשים את האלטרנטיבה שלה. למרבה המזל, יש עכשיו אחד – קסאנקס.

לבניית Xanax יש כמעט כמעט עיצוב זהה לפריסת הממשק כמו Durex. גם הוא כמעט באותו גודל. אפילו שלא הייתי קורא ל- Xanax כפיל של דורקס, זה כמעט זהה.

עם ספרייה איתנה של תוספות קודי מובילות כמו יודה, אקסודוס רדוקס, דרקון הקסם וממשק ידידותי למשתמש, Xanax build מגיע לרשימה זו.

כיצד להתקין את Xanax לבנות על Kodi

7. Xontech

עובד עם קודי 18-18.5 בלבד

xontech

בניית Xontech מגיעה מהמפתחים הפופולריים Team Falcon, שכבר נתנו לנו שפע של תוספות ובונים הוגנים. יש לו עיצוב נעים מבחינה ויזואלית אך ללא כל מהומה או סיבוך. הניווט פשוט וברור. יש המון תוספות שהותקנו מראש שעובדות, פופולריות וכבר ברשימה שלנו של התוספות הטובות ביותר לקודי. לבנייה יש גם תוספות רבות לתוכנה לתחזוקה ושימושיות. יש לי תחושה שזו תהיה מבנה פופולרי בקרוב. ניסיתי את זה. אולי תרצו לעשות זאת גם.

כיצד להתקין Xontech Kodi build

8. DaButcher

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

דבוטצ'ר

DaButcher היא אחת הספריות הטובות ביותר של קודי בונים שנתקלתי בהם לאחרונה. אשף זה אינו מתהדר ברשימה ארוכה של ה- builds. כשאני כותב, ל- DaButcher יש פחות מעשרה בונים במלאי שלה. למרות שיש בו רק קומץ של אפשרויות, הם עושים רושם לא קטן. כל הבנות שלה טובות למרות ש- DaLight הכי מרשים אותי. מבנה קל משקל זה מציע חווית Kodi חדשה לחלוטין באמצעות הממשק הייחודי והמראה שלה. אני ממליץ לך לנסות את DaButcher.

כיצד להתקין DaButcher ב- Kodi

9. Grindhouse

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

הקודי הטוב ביותר לבנות

אשף גרינדהאוס מציע ספריה רעננה ומרשימה המונה יותר משלושה תריסר בניינים. בין אם עברתם מזמן לקודי 18.5 או אם אתם עדיין משתמשים בקודי 17.6, ישנם המון מבנים שתוכלו לחקור ולהתנסות בהם. אם ברשותך מכשיר בעל מפרט נמוך, ישנם כמה מבנים קלים שעובדים בצורה חלקה על כל תצורת מערכת. אם אתם מחפשים מבנה עשיר בתכונות ועמוס במלואו, שוב יש המון אפשרויות. בגלל האוסף המגוון שלה של בוני קודי איכותיים, כללנו את Grindhouse לרשימה שלנו.

כיצד להתקין אשף בניית Grindhouse

10. עיר ראקון

עובד רק עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה

עיר הדביבונים

Racoon City אינה רק בנייה אחת אלא אוסף של מספר מבני קודי זמינים באמצעות אשף העיר Racoon. מוקדם יותר, הבניינים כאן היו זמינים במספר מכשפים. המפתחים קירבו אותם ויצרו אשף חדש לגמרי. 

תוכלו למצוא את ה- builds העשירים בכבדות כמו גם קלים למכשירי סטרימינג בעלי מפרט נמוך. אפילו הבונים הקטנים והבינוניים מגיעים עם תוספות פופולריות המותקנות מראש בכדי לוודא שיש לכם הרבה אפשרויות זרימה. הממשק משתמש בגרסה המותאמת אישית של כמה מעורות הקודי הטובים ביותר.

כיצד להתקין Racoon City Builds

11. נדודי שינה

עובד עם קודי 18.1 וקודי 17.6

נדודי שינה בונה אשף

Insomniacs הוא מחסן נוסף לזוג מבני קודי. נכון לעכשיו, לקוסם Insomniacs יש רק שתי בניות עבור Kodi 18 Leia ואף אחת עבור Kodi Krypton 17.6. בעוד ששני המרכיבים שלו טובים, הבניין השחור והזהב בולט בבירור.

למרות שלקבוצת נדודי שינה אין הרבה מה לבנות להציע, אלה הקיימים מספיק טובים עבור רוב המשתמשים. אלה בגודל בינוני כדי לוודא שהם מבצעים ביצועים טובים במכשירי סטרימינג בעלי מפרט נמוך כמו FireStick ותיבות אנדרואיד. עם זאת, הם עדיין גדולים מספיק כדי לכסות את כל היסודות שאתה מצפה מכל בנייה או אפילו קצת יותר.

שחור וזהב טוב למתחילים, אך המשתמשים המנוסים המחפשים מבנה פשוט וקל עשויים למצוא את זה גם מעניין.

כיצד להתקין בונה נדודי שינה

12. מבוך

מבוך לבנות לקודי

המבוך הוא אחד מהבונים החדשים יותר וגם אחד הערכים האחרונים לאוסף זה של מיטב הקודי בונה.

אשף המבוך כולל תכונות בנייה מרובות. אם אתם מחפשים פיתרון קל ומשקל רב תכליתי, הייתי ממליץ על ה- Maze Family Build מהרשימה.

מבנה זה עובד מצוין בכל מכשירי Kodi. גם אם יש לך מכשיר עם מפרט נמוך (כמו FireStick) לא תמצא בעיות ביצועים.

כיצד להתקין את Maze Build ב- Kodi

13. יום הדין

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

יום הדין

אשף DoomzDay Builds מארח קטלוג מוצק לכל מיני מכשירים תואמי Kodi. ישנם מבנים קלים העובדים בצורה חלקה על התקני זיכרון RAM. הם מושלמים לתיבות טלוויזיה עם FireStick ו- Android. תוכלו למצוא גם כמה מבנים כבדים העשירים בתכונות אך עובדים טוב יותר על מחשבים או מוביילים עם מפרט מיוחד.

עם זאת, ישנן הרבה אפשרויות ואני בטוח כי תמצאו משהו שמתאים לכם ביותר. מבנים אלה מגיעים עם תוספות קודי פופולריות שונות המאפשרות לך להזרים את כל התוכן המועדף עליך. נסה את דומזדיי, לא תתאכזב. 

כיצד להתקין את Doomzday Kodi build

14. שתי ממלכות

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

  最佳5最佳免费VPN(2023)

הכי טוב לבנות לקודי

שתי ממלכות אינן בנייה אחת אלא אוסף של ריבוי מבנים. התקנתי והשתמשתי בכמה מהם והייתי משוכנע שהם צריכים להיות חלק מהרשימה הטובה ביותר של קודי בונה שלנו. שתי ממלכות כוללות את Fladnag Super Lite, T2K Simple, Last Kingdom Dynamiq, Fortnite Build ורבים נוספים.

שתי ממלכות בונה עבור כל מיני מכשירים. לדוגמה, ה- Fladnag Super Lite הוא 72 מגה-בייט בלבד ועובד מהר להפליא על חומרה בעלת מפרט נמוך, כמו אמזון פיירסטייק. ל- Fladnag Super Lite יש רק חבורה של תוספות, אבל יש מספיק בכדי לאפשר לכם להזרים את כל הסרטים והתוכניות המועדפים עליכם. אם אתם מחפשים אפשרות טעונה יותר בתכונות, ישנם כמה כאלה שהייתם מעוניינים בהם. לשתי הממלכות יש משהו לכולם.

כתובת אתר של אשף – http://www.t2k-cloud.co.uk/Repo

כיצד להתקין שתי מלכות קודי בונה

15. סילבו

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

סילבו

אשף MutliBuild זה די חדש ואין בו הרבה מבנים. למעשה, הוא מארח רק שתי בניינים לקודי קריפטון וקודי ליה. בניית סילבו זמינה לשתי הגרסאות של קודי. זהו מבנה מקיף ועם זאת קל משקל שדואג לכל צרכי הסטרימינג שלך. עם שפע של תוספות שנטענו מראש, אתה יכול להתחיל מייד לצפות בתוכן לפי דרישה כמו סרטים, מופעים & סרטים תיעודיים, טלוויזיה חי & ספורט, תוכן לילדים ועוד.

בתחילה, המבנה שקל יותר מ -540 מגה בייט כשהוא מותקן, אך הוא הוגזם לכ- 250 מגה-בייט כדי להציע ביצועים טובים יותר ב- FireStick ובמכשירים אחרים עם מפרט נמוך. ה- Silvo מציע ממשק חלק ומסודר עם הפריסה הרגילה שאתה מכיר. מסך הבית של הבנייה מתאר את התוכן המוצג. אתה יכול לחפור עמוק יותר כדי לחקור יותר. ניסיתי את סילבו ואני בטוח שהיא חייבת להיות חלק מהרשימה הזו.

כיצד להתקין סילבו קודי בנה

16. קסנון

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 בלבד. גרסת אלטרנטיבה של זנון Redbolt זמינה עבור Kodi 17.6

קסנון

ה- XENON Build אידיאלי למשתמשים המעוניינים להתקין Kodi בתיבות טלוויזיה אנדרואיד ומכשירי Fire Stick. מבנה Kodi זה מגיע עם ממשק משתמש הכולל קטע עבור מכשירי APK אנדרואיד פופולריים ומכשירי אנדרואיד בהם תוכלו להשתמש כדי להזרים סרטונים או לשחק משחקי אנדרואיד. ממשק משתמש קל לשימוש מבטיח שלא תצטרך לצאת מגדרך כשאתה מתחיל לבנות.

XENON מגיע עם מספר רב של סעיפים אשר יקבלו כיסוי לכל סוג משתמשים. החלק בתוכניות טלוויזיה מכיל תוכן לכל סוג המשתמשים. אם אתה אוהב מופעי רומנטיקה, תקבל את התוכן בו. במקרה שאתה נרקומני סדרת טלוויזיה, יש תוכן עדכני לחוויית הצפייה שלך. במקרה שאתה משפחה, הקפד לקבל תוכן ידידותי למשפחה.

קטעים אחרים כוללים סרטים, ספורט, מוזיקה, ועוד ועוד. ממש כמו תכניות טלוויזיה, החלקים האלה חולקו לתתי תפריטים. לדוגמא, בחלק הספורט יש קטגוריות ספורט כמו PPV & אירועים, דיג וציד, משחקי ספורט, בין היתר. XENON כולל תוספות פופולריות כמו IT, מספרים, cCloud TV, DejaVu, Seren, VooDoo, ועוד

URL של האשף – http://diggzrepo.ddns.net/

כיצד להתקין Xenon Kodi Build

17. הטחינה

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

לטחון

מבין המפתחים של חברת Guru Build המופלאה של חברת Fire TV (המופסקת כעת) מגיע עוד בנייה איכותית – ה- Grind. בדיוק כמו גורו Fire Fire, הגראנד בונה עובד בצורה חלקה על Fire TV כמו גם על פלטפורמות אחרות כולל מחשבים ומובייל.

הגריל מציע מספר תוספות שנטענו מראש כולל Limitless, 7 Of 9, Venom, ועוד. הוא מציע אפשרויות זרימה בקטגוריות מדיה שונות כגון סרטים, מופעים, טלוויזיה חי, ספורט, ילדים וכו ‘.

מבנה זה מציע ביצועים חלקים ונוח לשימוש. לכן הוא התווסף לרשימה זו של ה- Best Kodi Builds.

כיצד להתקין את ה- Grind Kodi build

18. פלוטוניום

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

פלוטוניום

בניית פלוטוניום היא החלק של ארסנל הבונים העצום מהקוסם של EzzerMac. באשף זה יש מערך עצום של מבנים פנימיים והוא מקטלג גם בניית צד ג ‘של מפתחים אחרים. פלוטוניום הוא בקלות אחד הטובים שקודי בונה בקולקציה שלו.

אם אתה עוסק בנושאים נוצצים ותוססים, יש סיכוי טוב שתאהב את פלוטוניום. אבל, זה לא רק על הוויזואליות. כפי שאתה מצפה מכל מבנה טוב, היא אורזת מגוון של תוספות פופולריות של קודי לטלוויזיה, ספורט, סרטים, מופעים וכל מיני תוכן וידאו. דרקון הקסם, DeathStar, Yoda, SportsDevil הם כמה מההרחבות המוצגות בו. אבל, יש גם אחרים.

פלוטוניום הוא קל משקל עם גודל הורדה של פחות מ- 160 מגה בייט. לכן הוא מציע ביצועים מובילים בכל הפלטפורמות, אפילו FireStick, שנחשב למכשיר מדיה בעל מפרט נמוך. מכיוון שהוא קטן בגודל, לבניין אין הרבה תכונות. עם זאת, הוא מכסה את כל היסודות ומוודא שלעולם לא חסר לך תוכן לסטרימינג.

כיצד להתקין Plutonium Kodi Build

19. טלוויזיה במרתף

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

לבנות טלוויזיה סלארדור - -

אשף הטלוויזיה CellarDoor, חלק ממאגר השם המפורסם, מייצר כמה מהבונים הטובים ביותר שקודי תמצא בימים אלה. אשף זה הוא ביתם של ריבוי בונים של קריפטון. כל בנייה ראויה לנקודה בקטלוג הטוב ביותר של קודי בונה בנפרד. אבל מכיוון שהם חלק מארסנל הטלוויזיה של CellarDoor, קיבלתי את החופש להרכיב אותם תחת קורת גג אחת.

כל הבניינים הללו מגיעים עם מערך מרשים של התוספים העדכניים והתפעוליים למגוון של אפשרויות מדיה הכוללות את דרקון הקסם, DeathStar, SportsDevil, Seren, Numbers, ורבים אחרים. בהתחשב במהירות, קלות הניווט, היציבות ואיסוף התוספות כפרמטרים, אביא את דומינוס לפני השניים. עם זאת, אינפוזיה וסונאר לא נמצאים יותר מדי מאחור. אבל זו דעתי. אשף הטלוויזיה של המרתף הוסיף גם שם משפחה חדש בונה ‘דלת המרתף’. עם זאת, הם זמינים רק עבור Kodi 18 Leia.

כיצד להתקין CellarDoor TV Builds

20. אשף SG

עובד רק עם קודי 18.1 – 18.5 לייה

אשף sg

מפתחי Ezzer Mac מציעים מערך מדהים של מבנים ותוספים במשך מספר חודשים. ועכשיו הם באו עם אשף חדש לחלוטין בשם SG Wizard שמארח חבורה של בניינים בנפרד מאשף EzzerMac הראשי שלהם.

ל- SG Wizard יש אוסף קטן ומוצק של מבנים עבור Kodi Leia 18. נכון לעכשיו, אין מבנים עבור Kodi Krypton. כל ה- build שלה מציע מעטפת ייחודית. הם גם מספיק קלים בכדי לעבוד בצורה חלקה על כל הפלטפורמות הנתמכות בקודי. עם ספרייה מכובדת של תוספי וידאו, ה- builds גם מוודאים שלעולם לא ייגמרו לך אפשרויות הזרמה.

כיצד להתקין את אשף SG בונה על קודי

21. קסם כחול

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה בלבד

קסם כחול לבנות

Blue Magic build היא אחת התוספות האחרונות לקטלוג שלנו של Best Kodi Builds. זה מגיע מאשף הבנייה היוקרתית, המארח גם קומץ מבנים אחרים לקודי 18 וקודי 17.6. ל- Blue Magic יש ממשק מלוטש ואוסף הגון של תוספות וידאו למגוון אפשרויות סטרימינג.

תוכלו להתחיל ישר ממסך הבית על ידי סיור בקטגוריות כמו טלוויזיה בשידור חי, ספורט, ילדים, סרטים, תכניות טלוויזיה ועוד. תוכלו לחדור לעומק ולעיין ברשימה המלאה של התוספות, שם תוכלו למצוא שמות פופולריים כמו Monster Munch, Yoda, DeathStar, cCloud TV, The Magic Dragon ועוד.

כיצד להתקין את Blue Magic לבנות על Kodi

22. אקווינוקס

תאימות: קודי 17.6 קריפטון בלבד

קודודי שוויון

Equinox מגיע לרשימת הבניינים המובילים שלנו לפריסה המסודרת ונטולת הטרחה והממשק המינימלי שלה. זהו מבנה בגודל גדול שייקח כמעט 660 מגה-בייט משטח המכשיר לאחר ההתקנה. זה די גדול לבנייה ולא טוב למכשירים עם אחסון נמוך כמו FireStick. זה עבד בצורה חלקה על המחשב שלי אבל היה איטי ב- FireStick.

אקווינוקס כוללת רק קומץ תוספות הכוללות טלוויזיה Genie, Genie TV Sports, Yoda, SportsDevil וכו ‘. למרבה הצער, אין הרבה אפשרויות לבידור טלוויזיה וספורט. למפתחים יש את אפליקציית הטלוויזיה Genie הבית שלהם, אך היא דורשת חברות פרמיום, שעלולה לעלות לכם כמעט 13 דולר לחודש. לבנייה אין הרבה תוספות וזה לא בדיוק מה שאתה מכנה ‘עשיר בתכונות’. זה גורם לי לתהות מדוע זה כל כך גדול בגודל. זה לא מבנה רע, אבל יש טובים יותר ברשימה הזו.

URL של האשף – http://genietv.co.uk/repo/

כיצד להתקין את Equinox Kodi Build

23. דאף אור

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

אור דאף

Duff Light הוא מבנה קל להפליא, המושלם למכשירי הזרמת טלוויזיה כמו אמזון פיירסטיק ותיבות אנדרואיד. אתה יכול להתקין אותו גם במחשב שלך, אבל זה לא יהיה נהדר לתקשר איתו. כשאתה מתקין אותו במחשב האישי, במקום סמן העכבר אתה רואה דגל קטן שאומר שעכבר אינו נתמך. אתה עדיין יכול להשתמש בעכבר, אבל הניווט לא יהיה קל. למעשה, הניווט אינו חלק במיוחד אפילו ללא העכבר. נדרש קצת לעשות כדי להגיע לפריטים שאליהם ברצונך לגשת.

  כיצד להתקין מספר קודי בונה ב- FireStick של אמזון

דאף אור הוא מבנה מינימלי ומסודר. היזמים הסירו את כל החומרים הלא חיוניים לשמירה על ה- build lite. לכן לא תמצאו כאן אוסף גדול של תוספות. אבל יש לזה כמה תוספות טובות לעבוד כמו Kratos Reborn וכו ‘. הם אמורים להספיק לרוב סוגי הסרטונים. אם אתה זקוק ליותר, אתה תמיד יכול להתקין תוספים נוספים. אם אתם מחפשים מבנה קל משקל, נטול מהומה, פשוט ומסודר למראה, אולי כדאי לכם לשקול את דאף אור.

כיצד להתקין Duff Light Kodi Build

24. נוקס קשה

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

בדיוק כמו “No Limits Magic Kodi Build”, ה- Nox הקשיח משתמש ב- Aeon Nox 5: Silvo Skin. עור קודי זה מציע לך מראה עתידני. בדיוק כמו כל שאר הבנות, זה מגיע עם תוספות מדהימות כמו SportsDevil בין היתר.

התפריטים ממוקמים בתחתית המסך. בין החלקים הבולטים כוללים תכניות טלוויזיה, תוכן 24/7, תוכן פופולרי, סרטים ותכנים לילדים. כל אחד מהקטעים מועבר לחלקי המשנה, תוך התאמה להעצמת חווית המשתמש.

כיצד להתקין Hard Nox Kodi build

25. EzzerMacs

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

נוקס קשה

EzzerMacs הוא מחסן לעשרות מבני קודי, הן מהבית והן מצד הצדדים השלישיים. בין אם אתה משתמש ב- Kodi 18 Leia האחרון או עדיין זורם ב- Kodi Krypton, יש המון מבנים לבחירה.

הקוסם מגיע בשתי גרסאות – EzzerMacs & EzzerMac. ההבחנה בשם כל כך קטנה, כמעט התגעגעתי לפעם הראשונה שהסתכלתי עליה. אבל, יש הרבה הבדל מבחינת מה שהם מציעים.

EzzerMacs הוא האשף הרגיל שלך עם ממשק מבוסס טקסט למדי. זה נותן לך גישה רק לבניית הבית. לעומת זאת, EzzerMac גרפי ואינטראקטיבי יותר ומלבד בונים מהבית, מארחים עשרות מבני קודי ממפתחי צד ג ‘..

אם אתם מחפשים מקור עם המון מבנים עובדים, EzzerMacs הוא מה שהייתם רוצים לנסות.

כיצד להתקין Ezzermacs builds

26. חדשנות

עובד עם קודי 18.1 לקודי 18.5 לייה & קודי 17.6 קריפטון

הקודי הטוב ביותר בונה

אשף החדשנות בונה מציע כעת שני בונים – צבעי חדשנות למבוגרים ומשפחת חדשנות. שני הבניינים הללו מציעים שפע של אפשרויות זרימה. גרסת ה- Adult מגיעה עם קטגוריה נוספת לתוכן בוגר.

שני הבניינים בגודל למדי ומאפשרים פעולות חלקות במגוון רחב של מכשירי קודי. תוכלו למצוא גם ספריה קטנה אך יעילה של תוספות קודי הכוללת מספרים, דרקון הקסמים, ועוד.

ממשק הבנייה ידידותי למשתמש. הסרטים והתוכניות המגמות זמינים לזרם מחלון הבית. תוכלו לחקור את ההרחבות למידע נוסף. שילוב פריסת סרגל התפריטים ושורת התפריטים-סרגל המשנה הופך את הבנייה לקלה לניווט ולחיפוש.

כיצד להתקין חדשנות בונה על קודי

27. הג’וקר

הג'וקר

ה- Joker Kodi בונה הם תוספת חדשה לקטלוג הטוב ביותר שלנו לבניית קודי. אשף הג’וקר כולל למעלה מתריסר בונים כולל ביו-סכנה, העורב ועוד. יש אפשרויות לכל מיני מכשירי Kodi, גם אלה שרצים על מפרט נמוך ו RAM. רוב הבניינים עובדים מצוין על FireStick ומכשירי טלוויזיה אחרים, כמו Android TV. כל הדברים הנחשבים, ג’וקר בונה שווה לנסות.

כיצד להתקין ג’וקר בונה

כיצד להשתמש בקודי בונה בבטחה

לפני שתתחיל לזרום עם Kodi Addons / Builds, אני רוצה להזהיר אותך שכל מה שתזרימי על Kodi גלוי לספק האינטרנט שלך וממשלתך. המשמעות היא שהזרמת תוכן המוגן בזכויות יוצרים (סרטים בחינם, תכניות טלוויזיה, ספורט) עלולה לגרום לך לצרות משפטיות.

למשתמשים בקודי מומלץ בחום לחבר VPN במהלך סטרימינג. VPN ל- Kodi יעקוף את מצערת ספק שירותי האינטרנט, מעקב ממשלתי והגבלה גיאוגרפית על תוספות פופולריות. אני תמיד מתחברת ExpressVPN בכל מכשירי הסטרימינג שלי ואני מציע לך לעשות את אותו הדבר.

ExpressVPN הוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר. זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. כלומר, אתה יכול להשתמש בו בחופשיות במשך 30 הימים הראשונים, ואם אתה לא מרוצה מהביצועים (וזה מאוד לא סביר), אתה יכול לבקש את ההחזר המלא..

הערה: איננו מעודדים הפרה של חוקי זכויות היוצרים. אבל, מה אם בסופו של דבר תזרים תוכן ממקור לא לגיטימי שלא בכוונה? לא תמיד קל להבין את ההבדל בין מקור לגיטימי ללא חוקי.

אז לפני שתתחיל להזרים ב- Kodi, הנה איך לקבל הגנה מ- VPN בשלושה שלבים פשוטים.

שלב 1: קבל את המנוי ל- ExpressVPN כאן.

שלב 2: לחץ על כאן להוריד ולהתקין את אפליקציית ExpressVPN במכשיר שלך.

שלב 3: לחץ על סמל החשמל כדי לחבר שרת VPN. זה הכל. החיבור שלך מאובטח כעת עם ה- VPN המהיר והטוב ביותר עבור Kodi.

חבר Expressvpn לקודי

מה עוד יכול קודי לעשות?

מלבד הזרמת טלוויזיה חי, סרטים, תכניות טלוויזיה ומוזיקה, ישנם דברים מדהימים נוספים שתוכלו לעשות עם קודי. כל מה שאתה צריך זה להשיג את התוספות הנכונות ולעקוב אחר הדרכות המפתחים כדי לקבל חוויה מהירה. הם כוללים:

הורד, אחסן והנגן מוסיקה ופודקאסטים

מלבד הזרמת והאזנה לז’אנרים מוסיקליים מדהימים, אתה יכול להוריד מוזיקה עם קודי. רוב האנשים חושבים על קודי כאל טלוויזיה בלבד. עם זאת, זה יותר מזה! כאשר הוא מצויד בתוספות והתכונות הנכונות, Kodi יהפוך לרכזת לכל צורכי המדיה הדיגיטלית שלך. בין התכונות המבריקות שהיא מציעה הוא היכולת להוריד ולאחסן מוסיקה שתוכלו לנגן אחר כך. כל מה שאתה צריך זה להתקין את התוספות הנכונות למוסיקה.

למעשה, עם תוספות כאלה למוסיקה, תקבל את אותם השירותים כמו מישהו שנרשם ל- Spotify Premium או Apple Music. זכור, אתה תקבל את ז’אנרי המוזיקה הנהדרים האלה ללא תשלום! יתר על כן, אתה יכול להוריד ולשחק פודקאסטים באותה צורה. תזדקק לתוספת נאותה שתוכננה במיוחד לפודקאסטים.

הורד, התקן ונגן משחקי וידאו

איזה נער לא אוהב משחקי וידאו בעולם של ימינו? ובכן אחוז קטן מאוד. עם זאת, אם אתה מחובר כמוני, אתה מעדיף לבלות בערבים האיטיים ובסופי השבוע במשחקי וידאו במרתף. עם Kodi, אינך צריך להשקיע בפלייסטיישן. כל מה שאתה צריך זה אסדת משחקים נחמדה והתוספות הנכונות. משחקי הווידאו זמינים בז’אנרים ובפורמטים שונים. ממשחקי וידאו רטרו לאפליקציות אנדרואיד, תוכלו ליהנות מחווית משחק נחמדה מכל מכשיר קודי!

העלה סרטונים ותמונות בספריה

חלפו הימים שההורים שלנו היו מאחסנים תמונות להעתקה קשה באלבומי חוברות. אני זוכר שבילינו כמה שעות אחרי שפגשנו את קרובי משפחתנו ועברו על האלבומים האלה בזמן ששאלנו שאלות כמו איפה הייתם ביום הזה? כיום, אתה זקוק רק לסמארטפון ומכשיר אחסון כדי לצלם ולאחסן את הרגעים הבלתי נשכחים שלך. במהלך ביקורים, כל מה שאתה צריך זה לספק לאנשים את הספרייה שלך של קטעי וידאו ותמונות מדהימים שתויגו בגיאוגרפיה.

עם Kodi, אינך צריך לשלם עבור שירות שיאפשר לך ליצור ספריית תמונות או וידאו. הפלטפורמה מציעה לך תוספות שיעזרו לך להעלות, לערוך ולשמור תמונות בספריות שקופיות. ניתן להשתמש בתמונות אלה גם ביצירת רקעים ועורות של Kodi במכשיר הקודי הנתמך שלך. יתר על כן, אתה יכול גם לשמור את תוכן הווידיאו הקצר שלך באופן דומה.

צפו בפלטפורמות המדיה החברתית

ואחרון חביב, תוכלו להציג אפליקציות מזג אוויר ופלטפורמות מדיה חברתית באמצעות מכשירים המותאמים לקודי. בתוך Kodi, תוכלו להוריד את YouTube, Pinterest, Twitter, ו- Facebook בין פלטפורמות מדיה חברתית אחרות. מהלך כזה יעזור לך לקבל התראות עדכונים בתוך יישום Kodi שלך.

שאלות נפוצות

מה הפופולרי ביותר & הכי טוב לבנות קודי?

ללא מגבלות קסם הוא כנראה הקודי הפופולרי ביותר שנבנה כיום. בניית טיטניום מבית אשף הבונים העליונים היא גם פופולרית ביותר.

שני הבניינים הללו מעוצבים היטב ומציעים חווית קודי נהדרת. הם גם מגיעים עם כמה תוספות קודי המותקנות מראש כדי להתחיל מייד.

מהן הסכנות שבשימוש במבנה קודי?

עליך להיות זהיר בעת בחירת מבנה קודי. חלקם ידועים כמעבירים את התוכנה הזדונית למכשיר שלך. עם זאת, הבנות הפופולריות הן בדרך כלל בטוחות. טרם שמענו על רשלנות רפואית כלשהי עבור המבנים שרשמנו כאן.

האם קודי בונה משפטי?

ה- Kodi builds מגיע עם תוספות של צד שלישי המותקנות מראש. אם אתה זורם תוכן המוגן בזכויות יוצרים, תמיד יש סכנה להיגרר לטרדות חוקיות. אנו ממליצים לקוראים שלנו להזרים את התוכן ללא רישיון הזמין ברשות הרבים. אנו ממליצים גם להשתמש ב- VPN כדי להסתיר את כתובת ה- IP שלך בזמן הזרמת.

כיצד אוכל להתקין תוספות נוספות ב- builds?

אתה יכול להתקין בקלות הרחבות על כל הקודי שנבנה. אתה יכול לעקוב אחר ההוראות שלב אחר שלב להתקנת תוספות Kodi ב- builds.

שורה תחתונה

אני מקווה שהצלחת להשיג כמה מהקודי בונה הטוב ביותר שכבש את דעתך! השלב הבא הוא לעקוב אחר המדריכים באתר שלנו ולהתקין אותם בבטחה. זכור, תצטרך להשיג VPN Kodi טוב לבטיחותך האישית, ההצפנה וה אנונימיות! למקרה שאתה חדש בעולם הקודי ותשמח לנסות אותו, הייתי ממליץ לך לקבל את Amazon Fire TV Stick. אתה יכול בקלות Jailbreak FireStick לזרם עם Kodi builds וזה אפילו לא חוקי.

קשורים:

  • כיצד להתקין מספר Kodi Builds
  • מיטב הטלוויזיה החיה הטובה ביותר
  • כיצד להתקין cCloud Kodi Addon
  • כיצד להתקין את ה- iPlayer של ה- BBC ב- Firestick וקודי
  • כיצד להתקין את צוות Addon

לחץ כאן כדי לקבל טריקים לחיתוך כבל חשאי ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.