עשרת התוספות הטובות ביותר לסטרמיו | רשימה אולטימטיבית לשנת 2023

>

במאמר זה אנו מגדילים את מיטב התוספות של סטרמיו. תוספות אלה פועלות בכל הפלטפורמות התואמות את סטרמיו. תוכלו למצוא גם את ההוראות להתקנת תוספות ה- Stremio בהמשך מאמר זה.

שירות הזרמת המדיה Stremio צבר לא מעט פופולריות במהלך השנים האחרונות. זה מגיע עם ממשק פשוט להפליא שפשוט מקל על הסטרימינג. פלטפורמה זו מאפשרת לך לצפות בסרטים, סדרות, טלוויזיה חי, סרטוני YouTube ועוד ועוד. אם עדיין אין לך את זה, להלן התקנת Stremio ב- FireStick ו- Android TV Box.

ממש כמו קודי, סטרימיו דורש תוספות לזרמת תוכן. התוספים מחברים אותך לשרתי המדיה ברחבי העולם ומיישרים את קישורי הזרימה לבחירתך. עם זאת, בניגוד לקודי, תוספות סטרמיו מורידות ומותקנות באופן מקוון ואינם תופסים מקום באחסון המקומי של המכשיר. זה לא רק חוסך מקום במכשיר אלא גם מוודא שאתה צריך להתקין את התוסף רק במכשיר אחד והוא זמין בכל מכשירי ה- Stremio שלך (בתנאי שאתה מחובר לאותו חשבון Stremio בכל המכשירים).

כמו כן, בניגוד לקודי, תוספות סטרמיו פשוטות יותר להתקנה. אתה רק צריך ללכת לספריית addem Stremio, לבחור את התוסף שלך ולהתקין אותו בלחיצה אחת.

סטרמיו מציעה גם תוספות רשמיות וצד ג ‘(קהילתיות) כמו קודי. עם זאת, ספריית ההרחבה של סטרמיו אינה גדולה כמו זו של קודי. יש רק קומץ תוספות לבחירה. אני מאמין שזה ישתנה בעתיד כאשר מפתחים נוספים יתחילו להתעניין בפלטפורמה זו.

בחרנו עבורכם את התוספות הטובות ביותר לסטרמיו. תסתכל!

שימו לב למשתמשים: קרא לפני שתמשיך

ממשלות ו ספקי שירותי אינטרנט ברחבי העולם עוקבים אחר הפעילות המקוונת של המשתמשים שלהם. אם תמצא זרימה של תוכן המוגן בזכויות יוצרים באופן מקוון, אתה עלול להסתבך בבעיות חמורות. נכון לעכשיו, ה- IP שלך גלוי לכולם. אני ממליץ לך בחום להשיג VPN טוב ולהסתיר את זהותך כך שחווית הצפייה בסרט שלך לא תביא תפנית רעה.

אני משתמש ExpressVPN שהוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר בענף. קל מאוד להתקין בכל מכשיר כולל Amazon Fire TV Stick. כמו כן, זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. אם אינך אוהב את השירות שלהם, אתה תמיד יכול לבקש החזר. ל- ExpressVPN יש גם עסקה מיוחדת בה תוכלו קבל חינם 3 חודשים וחסוך 49% בתכנית השנתית.

להלן הסיבות שאתה חייב להשתמש ב- VPN כל הזמן.

מיטב האסטרונים הטובים ביותר

אז הנה רשימת התוספות המובילות בסטרמיו שלנו. רשימה זו כוללת תוספות רשמיות וגם קהילתיות (צד שלישי).

  כיצד להתקין נגן MX באמזון FireStick

1. מפרץ הפיראטים

התוספת של Pirate Bay Stremio מעניקה לך גישה למאגר המידע המלא של אתר האיחוד הפופולרי מאוד The Pirate Bay. תוסף זה מאפשר לך להזרים את תוכן הסיקור מבלי שתצטרך להוריד אותם תחילה למכשיר שלך. יש בו אוסף בלתי נדלה של הסרטים והתוכניות המועדפות עליך.

מפרץ הפיראטים זמין בשתי גרסאות – ThePirateBay + (TPB +) ו- PirateBay Addon. תוספים אלה נוצרו על ידי מפתחי צד שלישי שונים. שניהם מביאים זרמים באיכות גבוהה משרתי סיקור שונים. כל שעליך לעשות כדי להשיג את התוספות הללו הוא לעבור למקטע ההרחבות בסטרמיו ולבחור תוספות קהילתיות. תוכלו למצוא אותם בין תוספות הסטרמיו המוצגות. אם אתה אוהב להזרים ב- Stremio, אלה הם התוספים הטובים ביותר שיש ל Stremio.

2. חואן קרלוס

תוכלו למצוא חבורה של ערכים ברשימת התוספים לקהילה בשם ‘חואן קרלוס’. בעוד שכולם הגונים, זה שקוראים לו חואן קרלוס 2 (בעת כתיבת המאמר הזה) הוא זה שבאמת תרצו שיהיה לו. חואן קרלוס הוא מקור סיקור בולט. ההרחבה המפורסמת של סטרמיו מציעה הזרמת סיקור ללא טרחה. יש לו מאגר נתונים מסיבי של סרטים ותכניות טלוויזיה.

ספריית התוכן מתחדשת באופן קבוע. אם יש משהו חדש, סביר להניח שתמצא אותו תחילה אצל חואן קרלוס 2. התוסף מתקין בלחיצה אחת ואינו דורש שום הגדרה מיוחדת. כשתלחץ על סרט או פרק, תמצא כמה זרמים מההרחבה הזו. זה הוצג בעקביות כאחד התוספות המובילות בסטרמיו ברשימות שונות.

3. RARBG

RARBG הוא עוד שם פופולרי מאוד בעולם התוספות של סטרמיו. זהו מחסן ענק של התוכן המועדף עליך כולל סרטים וסדרות טלוויזיה. אני משתמש בהרחבה הזו לא מעט זמן ולמען האמת, מעולם לא התאכזבתי.

תוסף סטרמיו זה שולף קישורים מרובים משרתי סיקור שונים לסרט או לפרק אותו תרצו לשחק. זה גם מאפשר לך לבחור את רזולוציית הזרימה מ- SD ל- 1080p. אם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תמצאו כמה זרמי 4K. דרוש לחיצה אחת על מנת להתקין את RARBG ויש לכם את ספריית התוכן האינסופית המוגשת לכם לתענוגות הצפייה שלכם. זה אחד מהתוספות האהובות עלי סטרימי.

4. זמן פופקורן

EZTV ו- YTS הם בין שרתי הסיקור הנפוצים ביותר בעולם. פופקורן טיים מחברת אותך לכל הספרייה שלהם ומגישה לך את התוכן האיכותי לפי דרישה כולל סרטים, מופעים, סרטים תיעודיים והרבה יותר. זמן הפופקורן, כמו רבים אחרים ברשימה זו, נחשב לאחד התוספים הטובים ביותר לסטרמיו.

  כיצד להתקין את FreeFlix HQ ב- FireStick

ספריית התוכן של EZTV ו- YTS מתעדכנת כל העת. המשמעות היא שתמיד יש משהו חדש לצפייה עם פופקורן טיים. תן לזה הזדמנות.

5. גן החיות

אתה יכול לחשוב על Zooqle כמצבר תוכן. אין לו אתר הורה או שרת שאפשר להביא ממנו את זרמי התוכן. עם זאת, זה מציב את המקורות הטובים ביותר שם במקומות מסוימים ומגדיר את קישורי הזרימה האיכותיים ביותר. הוא משתמש במעקבי הסיקור מבית מגה טורנטים, YTS, RARBG ועוד.

Zooqle מיועד בעיקר לתוכן לפי דרישה כמו סרטים וסדרות טלוויזיה. עם זאת, לפעמים אתה עשוי אפילו למצוא זרמים לסרטים תיעודיים ואפילו לסרטוני YouTube. ראיתי גם את זה מוצא זרמים לסרטים ותכניות ישנות, מה שלא קורה בהרבה תוספות סטרמיו מובילות אחרות. Zooqle הוא די חדש כשאני כותב את המדריך הזה, אך הוא הורגש את נוכחותו. אולי תרצו לנסות זאת.

6. פתח סרטונים

זהו עוד תוספת שמוצאת את דרכה לרשימת התוספות הטובות ביותר שלנו לסטרמיו. סרטונים פתוחים עשויים לא להיות טובים כמו כמה מוסיפים אחרים, כמו חואן קרלוס 2 או RARBG, אבל זה עושה עבודה הגונה מזה זמן. אז חשבתי שאתה בטח יודע שזה קיים.

סרטי וידאו פתוחים הוא תוסף על פי דרישה לסרטים ותכניות טלוויזיה. הוא מוצא זרמים כמעט לכל התוכן האחרון והפופולרי שתרצה לצפות בו. תוסף Stremio זה מאפשר לך לבחור את הרזולוציה הרצויה כולל SD, 720 ו- 1080.

7. נטפליקס

נטפליקס הוא עוד תוספת פופולרית של סטרמיו. תוסף זה מאפשר לך לגלוש בכל אוסף הסרטים, התוכניות והסוגים האחרים של התוכן הזמין בנטפליקס. אף שהוא זמין כרגע כתוסף צד שלישי, קהילתי, הוא עדיין מאפשר לך לצפות בתוכן רק לאחר שנכנסת לחשבון Netflix הקיים שלך. יתר על כן, אינך צריך לספק את פרטי ההתחברות שלך ל- Netflix ל- Stremio. כשאתה בוחר סרט או מופע (או כל כותרת אחרת), אתה מנותב לאתר נטפליקס בו אתה יכול להיכנס בצורה מאובטחת..

אם אין לך מנוי ל- Netflix ותהה אם אתה צריך לקבל כזה או לא, תוסף Stremio זה עשוי להועיל. תוכלו לחקור את ספריית התוכן ולברר האם יש מספיק סרטונים שמעניינים אתכם.

8. יוטיוב

YouTube הוא אחד התוספים הרשמיים של סטרמיו שבדרך כלל מותקנים מראש עם האפליקציה. תוסף זה הוא דרך נהדרת לחקור ולצפות בסרטוני YouTube. ואנחנו יודעים שיש אלפי (או אפילו מיליונים) סרטונים ב- YouTube שתוכלו לצפות בהם.

יוטיוב התפתח עם השנים וזה כבר לא המקום לכמה סרטונים אקראיים ותוצרת בית. כמה מפיקים ויוצרים מקצועיים תורמים לספריית הווידיאו הענקית של פלטפורמת הזרמת הווידאו הזו מדי יום. אתה יכול לצפות בתוכניות אינטרנט, טריילרים, קטעי וידאו ויראליים והרבה תוכן מקורי דרך התוסף YouTube Stremio.

  כיצד להתקין את MediaBox HD ב- FireStick

לתוסף יש כמה מגבלות. אינך יכול להיכנס לחשבון YouTube שלך. לכן אין לך גישה לרשימת הצפייה שלך, לערוצי המנויים שלך ולכל דבר ספציפי לפרופיל שלך. זה גם לא זורם תוכן טלוויזיה ב- YouTube. אתה יכול לצפות בסרטונים רגילים בלבד.

9. OpenSubtitles

OpenSubtitles גם הוא אחד התוספות המובילות בסטרמיו. זהו תוסף רשמי ועשוי להיות מותקן מראש עם סטרמיו. אם אתה רוצה לצפות בסרטים ותוכניות שלך עם כתוביות, OpenSubtitles הוא תוספת חובה עבורך.

כפי שבטח כבר ידעתם, OpenSubtitles הוא אחד מספקי הכתוביות הגדולים והפופולאריים ביותר. למעשה, אנו ממליצים להשתמש ב- OpenSubtitles גם לקודי. יש לו מאגר נתונים ענק של כתוביות כמעט בכל השפות שאפשר לחשוב עליהן. בין אם אתם אוהבים לצפות בסרטים או בתוכניות טלוויזיה, זה המקום בו תוכלו למצוא את כל הכתוביות הדרושות לכם.

10. אקסון אדיסון

אקס Addon הוא לא בין התוספות המרגשות ביותר לסטרמיו. זה לא מכסה את הסרטים האחרונים או תוכניות הטלוויזיה האחרונות. עם זאת, זה נותן לך גישה לכמה קלאסיקות ברשות הרבים. אם אתה אוהב לצפות בסרטים ישנים נטולי זכויות יוצרים, מומלץ לנסות את אקס-אדיון.

מכיוון שהוא זורם רק סרטים ברשות הרבים, אינך צריך לדאוג להפר את חוקי זכויות היוצרים. למרות של- Ex Addon אין ספריית תוכן ענקית, עדיין ישנם כמה כותרות שעשויות לעניין אותך.

כיצד להתקין את התוספים הטובים ביותר ב- Stremio

להלן השלבים להתקנת כל תוסף ב- Stremio. צילמתי את צילומי המסך הבאים באמזון פיירסטיק. עם זאת, השיטה עובדת פחות או יותר באותה צורה בכל הפלטפורמות. מתחילים:

1- פתח את Stremio והיכנס לחשבון Stremio שלך אם עדיין לא עשית זאת. אתה אמור לראות מסך בית כזה

הטובים ביותר להוסיף תוספות

2- לחץ על תפריט ההמבורגר בפינה השמאלית העליונה (3 קווים אופקיים). כעת גלול מעט למטה ולחץ תוספות בתפריט הנפתח

הטובים ביותר להוסיף תוספות

3- כעת עליכם לראות שני תפריטים בחלקם העליון את כל ו רשמי נבחר כברירת מחדל

כיצד להתקין תוספות

4 על ידי לחיצה על התפריט שאומר את כל, אתה יכול לסנן את התוספות נוספות לפי סרטים, סדרות, ערוצים, אחרים

תוספות סטרמיו

5 לאחר שתבחר, לחץ על לחצן הקודם ולחץ על התפריט שכתוב עליו רשמי

התקן תוספות בסטרמיו

6- כעת תוכלו לבחור אם ברצונכם להתקין הרחבות רשמיות או קהילתיות. בואו לבחור קהילה

הערה: על ידי לחיצה על מותקן בחלון זה, תוכל לראות את רשימת כל התוספים שכבר התקנת

הטובים ביותר להוסיף תוספות

7- גלול מטה אל התוסף הרצוי לך (נגיד חואן קרלוס 2) ולחץ להתקין

תוספות עליונות לסטרמיו

כך מתקינים הרחבות ב- Stremio.

מסיימים

אז זו רשימת התוספים המומלצים והטובים ביותר שלנו לסטרמיו. בדקתי בעצמי את התוספות הללו וכתבתי עליהן מהניסיון האישי שלי. אם אני נתקל באף תוסף של סטרמיו מעניין, אני אדאג שהוא יתווסף מייד לרשימה זו. ואם במקרה נתקל באחת, אל תהסס ליידע אותנו דרך פרק התגובות למטה.

קשורים:

מיטב הקודי אדיונים
קודי בונים הכי טובים
אפליקציות FireStick הטובות ביותר