כיצד להשתמש בקודי מדריך למתחילים האולטימטיבי לקודי (2023)

>

Kodi הוא נגן מדיה פשוט אך לא ממש פשוט. אולם מכיוון שמיליונים ברחבי העולם משתמשים בהם, אנו חייבים להאמין שזה חייב להיות כלי קל לשימוש. מה שאני יכול לומר בוודאות הוא שקודי אינו שקוף. אם לומר לך את האמת, כשהתחלתי להשתמש בקודי לראשונה, זה נראה לי לא מובן, וגם קצת מכריע. זה כנראה מכיוון שיש לו פריסה ייחודית עבור נגן מדיה וכמה תכונות מובחנות. אבל, לקח לי רק מעט זמן להבין שקודי הוא הרבה יותר פשוט ממה שהוא נראה ממבט ראשון.

לא צריך שום ידע טכני מיוחד, או עקומת למידה כדי להבין ולהתחיל לצפות בסרטים או בתוכניות בקודי. זה תוכנן עבור אנשים חופשי כמוני. עם זאת, אני מסכים שאם היה לי מעט עזרה בחזרה כשהייתי מתוודע לקודי, הייתי מסתובב עם זה קצת יותר מהר. רבים מהקוראים שלי שאלו אם אוכל להציע מדריך מסוגים שיעזור למתחילים של קודי להאיץ את החלק ‘היכרות’. אז הנה אני עם מדריך קודי למתחילים. במדריך זה אעביר אתכם מה הם העקרונות הבסיסיים ביותר של קודי. הנה, אני מכסה את כל מה שצריך לדעת על Kodi כדי להתחיל להזרים את התוכן המועדף עליכם כמעט תוך זמן קצר.

כיצד להשתמש בקודי - -

שימו לב משתמשי KODI: קרא לפני שתמשיך

Kodi Addons / builds מציעים תוכן זרימה בלתי מוגבל, אך עלול גם להכניס אותך לצרות משפטיות אם תיתפס בהזרמת סרטים / תכניות טלוויזיה בחינם / ספורט. למשתמשים בקודי מומלץ בחום לחבר תמיד VPN בזמן הזרמת אונליין. VPN טוב של Kodi מסתיר את זהותך, עוקף מעקב ממשלתי, תוכן חסום גיאוגרפי ומצערת ספק שירותי אינטרנט (מה שמסייע גם בזרימה ללא מאגר).

אני משתמש ב- ExpressVPN שהוא ה- VPN המהיר והמאובטח ביותר. קל מאוד להתקין בכל מכשיר כולל אמזון פיירסטיק. אתה מקבל בחינם 3 חודשים וחוסך 49% מהתכניות השנתיות שלו. כמו כן, זה מגיע עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום. אם אינך מרוצה, אתה תמיד יכול לבקש החזר.

לחץ כאן כדי להשתחרר לשלושה חודשים ולחסוך 49% ב- ExpressVPN

קרא: כיצד להתקין ולהשתמש ב- VPN של Kodi

מה זה קודי?

תן לי לשתף את ההגדרה הפשוטה ביותר של קודי:

קודי הוא נגן מדיה

נגן מדיה הוא תוכנה שיכולה לנגן מדיה במכשיר שלך. מדיה היא כל דבר שהוא וידאו, אודיו או תמונות. אבל, רוב נגני המדיה, כולל קודי, משמשים יותר לנגינת קטעי וידאו ואודיו. VLC הוא דוגמא קלאסית לנגן מדיה, המשמש בהרחבה להפעלת וידאו ושמע.

Kodi מאפשר לך לצפות בתכני וידאו, כמו סרטים ותכניות טלוויזיה, ולהפעיל אודיו כמו שירים.

קודי הוא כמו VLC במובנים רבים, אך עם כמה הבדלי מפתח. בעוד VLC משמש יותר לפופולריות להפעלת המדיה המאוחסנת באופן מקומי באחסון המכשיר, Kodi מיועד בעיקר לזרם מדיה דרך האינטרנט. ניתן להשתמש בקודי גם להפעלת מדיה מקומית, אך לא לשם כך הוא פופולרי.

קודי הוא נגן מדיה בחינם עם קוד פתוח. זה שוחרר לראשונה בשנת 2002 כ- XBMC (Xbox Media Center), ויישום Xbox בלבד. בהמשך לקו, כלי זה הוסכם מחדש כקודי והפך לזמין במגוון רחב של מכשירים ופלטפורמות מערכת הפעלה. נכון לעכשיו, Kodi עובד על אנדרואיד, iOS, Windows PC, Mac, מוביילים של Windows, Linux, Amazon FireStick, Raspberry Pi, Boxes Android ועוד.

כשקודי היה XBMC, נדרש קצת מאמץ כדי להתקין אותו ב- Xbox ונדרש עקומת למידה. כעת, קל כל כך להתקין את Kodi כמעט בכל הפלטפורמות ויש לו יישומים ידידותיים למשתמש וקלים לשימוש לרוב המכשירים..

קודי פופולרי יותר כנגן מדיה מקוון. זה מאפשר לך להזרים את התוכן המועדף עליך בחינם. זה נותן לך גישה לסרטים, תכניות טלוויזיה, טלוויזיה חי, ספורט, חדשות, סרטים תיעודיים והרבה יותר. אבל, קודי לא יכול היה לעשות את כל זה לבד. זה דורש שילוב של תוספים מסוימים לשם כך. תוספים אלה ידועים יותר בשם ‘תוספות קודי’..

נלמד מידע נוסף על תוספות קודי מעט מאוחר יותר. ראשית, אני אראה לכם כיצד להתקין Kodi במכשירים שונים. אחרי הכל, עליכם להתקין ולהקים את קודי לפני שתעבור לשלב הבא. אז, בינתיים, נאחז במחשבה ש”תוספים הם ההיבט החשוב ביותר של קודי. “

כיצד להתקין קודי בהתקנים שונים

Kodi נתמך בשלל פלטפורמות מכשירים. היקף מדריך זה אינו מאפשר לי לכסות את ההוראות המפורטות להתקנת Kodi בכל המכשירים. לכן, אתן לך סקירה קצרה על הליך ההתקנה של Kodi בפלטפורמות הפופולריות יותר. אני אצביע על המקורות מהם תוכלו לקבל Kodi ולגעת בקצרה בשיטות ההתקנה. להלן פלטפורמות המכשירים שנכסה:

  1. אמזון פיירסטיק & טלוויזיה בטלוויזיה
  2. מוביילים אנדרואיד & טבליות
  3. מחשב Windows
  4. מערכת ההפעלה Mac
  5. iOS
  6. אנדרואיד טלוויזיה חכמה & תיבות טלוויזיה אנדרואיד
  Kodi 18.5 Leia - תכונות חדשות, הורדה והתקנה של מדריכים

הגרסה הרשמית האחרונה של קודי היא Kodi 18.5 Leia. הגרסה הישנה יותר, Kodi 17.6 Krypton עדיין נמצאת בשימוש, במיוחד על ידי אלה שלא שודרגו לקודי ליה. עם זאת, ליה אינה זמינה עוד דרך ערוצים רשמיים כלשהם.

1. אמזון פיירסטיק & טלוויזיה בטלוויזיה

אמזון פיירסטיק הוא מכשיר מדיה פופולרי במיוחד המתחבר לטלוויזיה שלך דרך יציאת HDMI. מכשיר מבוסס אנדרואיד זה ממיר באופן מיידי כל טלוויזיה לטלוויזיה חכמה. חסום כמה הבדלים פיזיים קלים, FireStick & טלוויזיה כיבוי זהה למעשה. לכן אותה שיטת התקנה מתאימה לשניהם.

חנות אמזון עדיין לא מארחת את קודי. לכן עלינו להוריד ידנית את קובץ ה- KKK APK (ממקור מהימן) כדי להתקין אותו ב- FireStick. קרא את המדריך המפורט שלנו בנושא התקנת Kodi ב- FireStick. מדריך זה יעביר אתכם דרך הליך ההתקנה שלב אחר שלב. למקרה שתרצה להתקין את Kodi 17.6 במקום זאת, המדריך שלנו יכסה אותך.

תוכל גם לעיין במדריך נוסף שלנו כיצד לפרוץ Jailbreak של אמזון פיירסטיק.

2. מכשירי אנדרואיד & טבליות

זה קל. קודי לא רק פופולרי, אלא שהוא גם מהימן על ידי גוגל. שלא כמו אמזון FireStick או Fire TV, אינך צריך לטעון את הצד (או להתקין ידנית) Kodi בניידים אנדרואיד. & טבליות. תוכלו למצוא את אפליקציית Kodi בחנות Google Play.

רק אפליקציות מהימנות ובטוחות מגיעות לחנות Play. מכיוון שקודי נמצא שם, זה נותן לנו את הביטחון שהוא מאומת ובטוח.

כך תוכלו להתקין Kodi ב- Android:

  • פתח את חנות Play
  • חפש את קודי
  • עקוב אחר ההוראות שעל המסך והתקן את Kodi

זה קל כל כך!

3. מחשב Windows 

תהליך ההתקנה עבור Windows 10 ו- Windows 8.1 & מבוגרים הם שונים. אנו מכסים את שניהם כדלקמן. 

3.1 חלונות 10

אם ברשותך Windows 10, תוכלו להוריד את הגרסה הרשמית של Kodi מחנות Microsoft. כך תוכלו לעשות זאת:

  • לחץ על לחצן החיפוש ‘Cortana’ והקלד את ‘Kodi’ (ללא הצעות מחיר)
  • סמל Kodi יופיע בתוצאות החיפוש ב’התחל ‘כ’אפליקציה של Microsoft מהימנה’. לחץ על סמל Kodi
  • תועבר לחנות של מיקרוסופט. לחץ על הלחצן ‘קבל’ או על ‘הורד’
  • תן לחנות של מיקרוסופט לעשות את השאר בשבילך
  • בעוד כדקה או שתיים התקנת את Kodi במחשב Windows 10 שלך

3.2 חלונות 8.1 & ישן יותר

אם יש לך Windows 8.1 או גרסה ישנה יותר של Windows, אתה עדיין יכול להוריד Kodi ישירות מהאתר הרשמי https://kodi.tv

פתח את האתר וכשאתה בדף הבית, לחץ על ‘הורד’ בצד שמאל למעלה (או ישירות אל https://kodi.tv/download)

כיצד להשתמש בקודי - -

גלול מטה עד שתראה את הלוגו של המכשירים / הפלטפורמות הנתמכים.

לחץ על הלוגו של Windows

כיצד להשתמש בקודי מדריך למתחילים

ודא שבחרת בכרטיסייה המומלצת בחלון הבא

לחץ על INSTALLER (64 BIT) אם ברשותך מחשב 64 סיביות. לחץ על INSTALLER (32 BIT) אם אתה משתמש במחשב 32 סיביות.

מדריך למתחילים לקודי

4. Mac OS

קודי לא מופיע בחנות האפליקציות של אפל, אך קיימת גרסת MacOS באתר הרשמי של קודי. עליך להיות פועל ב- Mac OS 10.8 X ומעלה על מעבד אינטל כדי שקודי יעבוד. עקוב אחר הצעדים הבאים להתקנת Kodi Leia ב- Mac:

פתח את https://kodi.tv/download בדפדפן האינטרנט של Safari (Safari יעלה אוטומטית את קובץ ה- DMG). גלול למטה ולחץ על הלוגו ‘MacOS’

מדריך למתחילים לקודי

ודא שהכרטיסייה ‘מומלץ’ נבחרה בחלון המוקפץ. לחץ על מתקין (64 ביט)

כיצד להשתמש בקודי - -

עקוב אחר התהליך הרגיל להתקנת האפליקציה במחשב ה- Mac שלך

5. iOS (אייפון, אייפד & אייפוד טאצ)

האתר הרשמי אומר שאתה צריך לפרוץ jail את מכשיר ה- iOS כדי להתקין את Kodi. אבל, יש כמה חנויות אפליקציות של צד שלישי, כמו TweakBox שמארחות את גרסת ה- iOS של האפליקציה.

פתוח https://www.tweakboxapp.com במכשיר ה- iOS שלך בכל דפדפן (ספארי מועדף) והורד את חנות האפליקציות TweakBox על ידי לחיצה על כפתור ההורדה.

עקוב אחר ההוראות שעל המסך להתקנת TweakBox. תידרש להעניק הרשאות מסוימות לאפליקציה במהלך ההתקנה.

כעת הפעל את TweakBox ולחץ על הכרטיסייה ‘יישומים’ בחלקו העליון. חפש את Kodi ברשימת היישומים ולחץ על סמל Kodi. שוב, עקוב אחר ההוראות שעל המסך והתקן את Kodi ב- iOS.

6. אנדרואיד טלוויזיה חכמה & תיבות טלוויזיה

טלוויזיות חכמות ותיבות טלוויזיה אנדרואיד תומכות בחנות Google Play. מכיוון שקודי קריפטון הוא ערך רשמי בחנות Play, התקנת האפליקציה די פשוטה.

  • הפעל את הטלוויזיה שלך (אם אתה משתמש ב- Android TV Box, וודא שהוא מחובר לטלוויזיה)
  • כאשר מסך הבית נטען, לחץ על הסמל חנות Play (או Google Play)
  • חפש את אפליקציית Kodi
  • עקוב אחר ההוראות שעל המסך ותהיה לך קודי בעוד מספר דקות

מהם קודי Addons?

אמרתי לך ‘הרחבות הן ההיבט החשוב ביותר של קודי’ ולא הגזמתי. אם בכלל, אני אולי מאומצת.

ההצלחה המונומנטאלית של קודי במהלך השנים האחרונות תלויה ביכולתה לתמוך במגוון תוספות. כמובן שקודי הוא נגן מדיה רב עוצמה עם המון תכונות. אבל, התוספות הן אבן הפינה שלה.

קודי הוא נגן מדיה, אבל מה מועיל נגן המדיה כשאין מדיה לנגן? Addons מפעילים גשר בין קודי, נגן המדיה ומקורות התקשורת באינטרנט. במילים פשוטות, תוספות מספקות את הממשק בין קודי למאגר המדיה העצום שקיים ברשת. כשאתה קונה נגן DVD, אתה צריך תקליטורי DVD כדי לצפות בסרטים או בתוכניות. תוספת היא לקודי מה זה DVD לנגן DVD.

  كيفية تثبيت تطبيق Apple TV على FireStick

Kodi יכול לנגן קטעי וידאו ומוזיקה מאחסון המכשירים המקומי. אבל, כל נגן מדיה יכול לעשות זאת. הפוטנציאל האמיתי של קודי טמון בשילוב עם תוספות.

אז ברגע שיש לך קודי, הדבר הבא שאתה רוצה זה תוספות להתחיל לראות את התוכניות, הסרטים האהובים עליך או כל דבר שאתה רוצה לראות.

יש שם ממש מאות תוספות קודי. חלקם טובים, רובם לא כל כך. קודי היא פלטפורמה עם קוד פתוח ולכל אחד ולכל אחד יש את החופש לפתח addons עבורו. אין פלא מדוע יש כל כך הרבה כאלה. הרעיון הוא למצוא את מיטב התוספות של קודי לסוג התוכן שאתה רוצה לצפות. תמצאו תוספות לדברים הבאים (ועוד):

  • תוכן לפי דרישה (סרטים & תוכניות טלוויזיה)
  • שידור חי
  • תוכן ספורט
  • מוזיקה

כדי להשתמש בתוסף, תחילה עליך להתקין אותו ב- Kodi. בחלק הבא, אני אראה לך כיצד להתקין תוספות על Kodi.

כיצד להתקין Addons ב- Kodi

אני רוצה שתסתכל במהירות על רשימת התוספות המובילות של קודי. זה ייתן לך רעיון בסיסי מה התוספות האלה עושים. זה גם יעזור לך לבחור את התוספים שאתה רוצה בהתקנת Kodi שלך.

בחירת והתקנה של הרחבה היא בדרך כלל תהליך בן 6 שלבים כדלקמן:

  1. החלט איזה סוג תוכן תרצה לצפות
  2. בחר את התוסף שמספק את התוכן
  3. מצא את המקור להתקנת התוסף שנבחר מ-
  4. הוסף את המקור הרצוי לקודי
  5. התקן את המאגר מהמקור
  6. התקן את התוסף מהמאגר

אל תדאג אם זה נראה קצת מכריע כי זה לא. למעשה, זה קל מאוד. כשהתחלתי להשתמש בקודי לראשונה, זה נראה לי גם תמוה. אבל, לקח מעט מאוד זמן לעקוף אותו.

יש לנו מדריכים מפורטות, צעד אחר צעד, שיעזרו לכם להתקין ולהתחיל להשתמש בתוספות שונות תוך דקות ספורות. להלן רשימת המדריכים.

תוספות לסרטים, תכניות טלוויזיה ותכנים אחרים לפי דרישה:

  • יציאת מצרים
  • דרקון הקסם
  • יודה
  • יציאת מצרים
  • ארס

Add-to-Live Kodi Addons:

  • לייב חסר אנוש
  • ה- IP של ה- Klub של הנגן
  • טלוויזיה cCloud
  • USTVnow פלוס

Addons ספורט:

  • שטן ספורט
  • ספורטובה

כיצד להשתמש באוספים של קודי לצפייה בסרטים, מופעים, טלוויזיה חי וכו ‘

לאחר התקנת תוסף, תמצא אותו בקטע הוספות וידאו. אני אראה לך תחילה כיצד למצוא את התוספים שהתקנת. בהמשך, אראה לך כיצד להשתמש בהם.

לתשומת לבך, ניתן לגשת רק לתוספות הזורמות תוכן וידאו, כגון סרטים ותוכניות, בקטע של תוספות וידאו. אבל, לא כל ההרחבות מיועדות לסרטונים. Kodi תומך גם במספר תוספות שירות. ניתן למצוא תוספות אלה בקטע הרחבות התוכנית. עם זאת, אינך צריך לדאוג לתוספות התוכנית. ברגע שאתה רק מתחיל עם קודי, תרצה לדעת רק על תוספות הווידיאו המאפשרות לך לצפות בתוכן המועדף עליך. אני משתמש בקודי כבר שנים ומצאתי מעט מאוד שימוש באף תוספות פרט לאלו שקשורות לזרמת וידיאו.  

גש לתוספות הווידיאו שלך

חזור למסך הבית של Kodi, אם אינך כבר שם, לחץ על לחצן שוב ושוב.

כעת, לחץ על ‘תוספות’ בצד שמאל

כיצד להשתמש בתוספות קודי - -

לאחר מכן לחץ שוב על ‘תוספות וידאו’ בצד שמאל. גם אם לא תלחץ על תוספות וידאו ופשוט תרחף מעל זה, כל התוספות שלך לזרמת וידאו יופיעו מימין

מדריך למשתמש בקודי

כך תיראה רשימת התוספות המותקנות

מדריך אחר צעד כיצד להשתמש בקודי

באמצעות התוספות שלך

כשאתה נמצא בתוספות וידאו, אתה יכול לראות את הסמלים של התוספות. כדי לפתוח כל תוסף, פשוט לחץ עליו פעם אחת.

אני הולך ללחוץ על התוספת Exodus Redux כדי לשמש דוגמה למדריך זה

כיצד להשתמש בתוספות קודי - -

Exodus Redux הוא תוספת על פי דרישה. אז מה שתראו בהמשך הם הקטגוריות בהן סודרו כותרות שונות.

כיצד להשתמש בקודי מדריך למתחילים

כשאתה לוחץ על קטגוריה, אתה יכול לראות ישירות את רשימת הכותרות או קטגוריות המשנה. זה משתנה בין תוספות.

כשאני לוחץ על הקטגוריה ‘סרטים’ במוסף Exodus Redux, אני רואה את קטגוריות המשנה כגון ז’אנרים, שנה, אנשים, שפות, תעודות וכו ‘..

יתכנו יותר קטגוריות משנה בתוך קטגוריית משנה. לדוגמה, בתוך קטגוריית המשנה של ז’אנרים, אתה יכול לצפות למצוא קטגוריות משנה נוספות כמו פעולה, הרפתקאות, דרמה, קומדיה, פנטזיה וכו ‘..

הרעיון הוא ללחוץ על הקטגוריות וקטגוריות המשנה וכשתראה סוף סוף את רשימת הכותרות, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכותרת שתרצו לשחק. ההרחבה תתחיל לגרד שרתים שונים ותביא לך את קישורי הזרימה.

לחץ על הקישור ואתה מוכן להתחיל לצפות בסרטים או בתוכניות בקודי.

כיצד להשתמש באפליקציית קודי - -

ובכן, זה כמעט כל מה שאתה צריך לעשות.

מהם קודי בונה?

כשאתה מתקין את Kodi ומריץ אותו בפעם הראשונה, מה שאתה רואה הוא ממשק ברירת המחדל עם עור Kodi המוגדר כברירת מחדל בשם ‘Estuary’.

כיצד להשתמש בקודי על מקלות אש

לאחר התקנת קודי, אתה זקוק גם להוסיף תוספות כדי להתחיל לצפות בתוכניות ובסרטים האהובים עליך. לכן אתה מתחיל להתקין תוספות שונות בנפרד.

מה אם הייתה דרך לשנות את המראה של קודי ולקבל כמה תוספות המותקנות מראש תוך כדי תנועה? זה המקום בו הקודי בונה נכנס לתמונה.

במילים פשוטות, Kodi build מעניק מהפך לממשק ה- Kodi המוגדר כברירת מחדל ומשנה אותו למשהו יותר מרגש עם עור חדש. במקביל, build מתקין מראש כמה תוספות Kodi עבור מגוון רחב של סוגי תוכן, כך שלא תצטרך להתקין אותם באופן ידני.

לסיכום, בניית קודי:

  • משנה את המראה של קודי
  • מביא מספר תוספות שהותקנו מראש

כך נראה קודי לאחר התקנת מבנה פופולרי מאוד בשם ‘טיטניום בנה’..

כיצד להתקין קודי בונה - -

כיצד להתקין Kodi Builds

יש שם עשרות מבני קודי. לא כולם טובים. התבונן במיטב הבנות של קודי ובחר את מה שאתה הכי אוהב. אתה יכול לנסות מבנים שונים בזמנים שונים.

  כיצד להתקין את נפטון עולה על קודי

התקנת מבנה על Kodi דורשת קצת עשייה, אך זה לא קשה. יש לנו את המדריכים ההתקנים המפורטים, הקלים והשלבים עבור שלבי הבנייה הפופולריים ביותר. עיין במדריכי ההתקנה שלנו לבניית הבאות הבאה ותוכל להשיג את המדריך שאתה אוהב תוך דקות:

  • בניית טיטניום
  • Misfit Mods Lite
  • טלוויזיה במרתף
  • לייעל את הבנייה
  • קסם ללא גבולות
  • פורטל אומות אחד בונה

כיצד להשתמש בבניית קודי

מלבד הסידור מחדש של אלמנטים שונים וההפצה של הממשק, קודי עם מבנה אינו שונה בהרבה מקודי בלעדיו. אלה חדשות טובות מכיוון שזה אומר שלא צריך הרבה להתרגל לבנייה של קודי, גם אם אתה מתחיל.

עבור מדריך זה, אני משתמש ב- Titanium Build כדוגמה. כל המבנים זהים פחות או יותר בפריסה, תוך חסימת מספר הבדלים קלים. גם אם יש לך מבנה אחר, באמצעות דוגמה זו תקבל את הרעיון הכללי כיצד להמשיך להשתמש בכל מבנה אחר.

כך נראה מסך הבית של קודי עם טיטניום בונה. כפי שניכר, עור זה תוסס ומתרחש יותר מאשר עור הקודי המוגדר כברירת מחדל.

כיצד להשתמש בקודי - -

כפי שאתה יכול לראות, יש סרגל תפריטים סביב אמצע המסך הביתי של טיטניום, וסרגל תפריט משנה לפי הקשר מתחתיו..

כשבוחרים פריט בסרגל התפריט הראשי, פריטי תפריט משנה קשורים מופיעים תחתיו. לדוגמה, כשאני בוחר סרטים, אני רואה את הפריטים הקשורים לחיפוש, מגמות, מהדורות חדשות וכו ‘.

קדימה בחר באפשרויות אחרות כמו תכניות טלוויזיה, IPTV, ספורט ושימו לב כיצד תפריטי המשנה משתנים.

כיצד להשתמש בקודי בונה - -

זכור, אמרתי שבונים מגיעים עם תוספות שהותקנו מראש?

בחרתי באפשרות ‘סרטים’ בשורת התפריטים. בחלק התחתון תוכלו לראות את רשימת התוספות לסרטים (גאיה וכו ‘). אלה כמה מההוספות שהותקנו מראש עם טיטניום בונה.

מדריך למתחילים לקודי

כשאני בוחר תכניות טלוויזיה, התוספות המארחות תוכניות טלוויזיה מופיעות בתחתית.

באופן דומה, תוכלו למצוא את התוספים ל- IPTV (טלוויזיה בשידור חי), ספורט, אזור ילדים וכו ‘.

כיצד להשתמש בקודי על מקלות אש

רשימת התוספות שרואים במסך הבית של טיטניום אינה בהכרח מלאה. לבניין יכול להיות יותר תוספות ממה שהוא יכול להציג על המסך הראשי שלו. אם אתה רוצה לחקור תוספות נוספות, הנה מה שאתה יכול לעשות:

בחר בתפריט הראשי בסרגל התפריט (פשוט בחר, אל תלחץ עליו. לחיצה תפתח מערך אפשרויות שונה לחלוטין)

כיצד להשתמש בקודי בונה - -

כעת, לחץ על ‘תוספות וידאו’ בתפריט המשנה שמתחת

כיצד למצוא קודי בונה -

כאן תוכלו למצוא את הרשימה המלאה של תוספות הווידיאו שהותקנו מראש עם ה- Titanium Build.

כיצד להשתמש בקודי - -

כיצד להוסיף תוספות לבנייה

מבנה מוגדר מראש עם כמה תוספות. אבל, זה לא בהכרח מבטיח שתמיד יהיה לו את התוספת הרצויה.

אם ה- build שלך לא אורז את התוסף המועדף עליך, אתה יכול להתקין אותו ידנית.

אמרתי לך כיצד תוכל להתקין תוספות על קודי מוקדם יותר במדריך זה. אבל, זה היה סביב הקמת תוספות ללא הבנייה.

כל ה- builds מאפשרים לך להתקין הרחבות עליהם. החדשות הטובות הן ששיטת ההתקנה עם מבנה אינה שונה בהרבה בהשוואה ללא אחת. כמו קודם, הוסף את כתובת האתר למקור לקודי, התקן ריפו מהמקור ובסופו של דבר התקן את התוסף מהריפו.

אנא קרא את המדריך המפורט שלנו כדי ללמוד כיצד להתקין תוספים על גבי builds.

# מומלץ – קבל VPN ל- Kodi

לפני שתתחיל להשתמש בקודי להזרמת הסרטים האהובים עליך, תכניות טלוויזיה או ספורט, אני ממליץ לך בחום להשיג VPN טוב לקודי..

למי שאינו מודע, Kodi VPN הוא כלי שמגן על פעילויות הזרמת Kodi שלך מעיניהם המסקרנות של ‘האח הגדול’. במילים אחרות, הוא מסווה את התעבורה באינטרנט אל מכשירך ומוודא שהממשלה, ספק שירותי האינטרנט , האקרים או כל גורם אחר אינם יכולים לרשום או לעקוב אחר הפעילויות המקוונות שלך.

כדי לצפות בסרטים ותוכניות ב- Kodi, עליכם להתקין תחילה תוספים. מרבית התוספות הללו זמינות דרך ספקי צד ג ‘ומאפשרות לך להזרים בחינם את התוכן המועדף עליך.

אני לא מעודד את קוראי לצפות בתכנים המוגנים בזכויות יוצרים באמצעות מקורות לא חוקיים. אך יחד עם זאת, אני גם מאמין שלכל אחד יש את הזכות לפרטיות וצריך לשמור על זכות זו בתיאוריה כמו גם בפרקטיקה..

VPN של Kodi מצפין את חיבור האינטרנט שלך ומעביר את התעבורה המקוונת דרך שרת וירטואלי ופרטי. כתוצאה מכך, מי שאולי מנסה לעקוב אחר פעילויות האינטרנט שלך לא מצליח לעשות זאת. ExpressVPN הוא VPN הקודי המומלץ שלי כיוון שהוא מהיר ומאובטח מאוד. הוא משתמש בטכנולוגיית הצפנה בלתי חדירה כדי להגן על פרטיותך וזהותך המקוונת. ExpressVPN מציע 100% אנונימיות למשתמשים בקודי.

הטוב ביותר kodi vpn

אתה יכול להשתמש ExpressVPN על מערך של פלטפורמות מכשירים תואמות Kodi כמו אנדרואיד, FireStick, iOS, Mac, Windows וכו ‘. תוכלו להשתמש ב- VPN זה עם Kodi וכל אפליקציית סטרימינג אחרת שאולי אתם משתמשים בהן..

אז לפני שתתחיל לזרום, כך תקבל הגנה מפני VPN בשלושה שלבים פשוטים.

שלב 1: קבל את המנוי ל- ExpressVPN כאן.

שלב 2: לחץ על כאן להוריד ולהתקין את אפליקציית ExpressVPN במכשיר שלך.

שלב 3: לחץ על סמל החשמל כדי לחבר שרת VPN. זה הכל. החיבור שלך מאובטח כעת עם ה- VPN המהיר והטוב ביותר עבור Kodi.

חבר Expressvpn לקודי

מסיימים

זה פחות או יותר כל מה שצריך לדעת על קודי כמתחיל. בכנות, לרוב, תצטרכו להשתמש רק בפונקציות הבסיסיות של קודי שתיארתי במדריך זה. אני מכיר את קודי כבר שנים, וגם היום אני בקושי חורג מהיסודות. דע כיצד להתקין addon במכשיר בו אתה משתמש ולמד להתקין addons וכבר דאגת להרבה מאוד. ה- Kodi builds נהדרים, הם נותנים משיכה חזותית לממשק ומקלים על חייכם בעזרת תוספות שהותקנו מראש. טוב לבנות. אני משתמש בזה בעצמי. מה שאני אומר זה שגם כשאתה מוציא את הבנות מהמשוואה, אתה עדיין יכול להשתמש בקודי רק עם התוספות. אבל אין הרבה מה שאתה יכול לעשות בלי התוספות. אני בטח אומר זאת בפעם השלישית במדריך זה – הרחבות הן ההיבט החשוב ביותר של קודי.

עוד משאבים לקודי

איך להפסיק לחצות על קודי
כיצד להגדיר טרקט ב- Kodi
כיצד לתקן בעיות קודי נפוצות
כיצד להתקין יותר מ- Kodi Build אחד